V*k voor de frisdrank daar op de hoek... | Specs
Die UPC decoder geeft waarschijnlijk gewoon Video-out? S-video denk ik?
Dan zul je het toch via een "video-input" achtige instelling moeten doen op je Philips.
Als de UPC decoder het signaal op coax zet, dan "creeert" de decoder een zender. Je zult dan gewoon het "cable" of "Antenna" signaal moeten kiezen. Antenne nog de meest waarschijnlijke.
Dan zul je het toch via een "video-input" achtige instelling moeten doen op je Philips.
Als de UPC decoder het signaal op coax zet, dan "creeert" de decoder een zender. Je zult dan gewoon het "cable" of "Antenna" signaal moeten kiezen. Antenne nog de meest waarschijnlijke.
Dat die een S-Video heeft doet er niet zoveel toe. De scart kabel is aangesloten en als ik de "zender" op EXT 2 zet dan krijg ik keurig beeld van de UPC decoder.Xandrios schreef op 03 september 2004 @ 16:48:
Die UPC decoder geeft waarschijnlijk gewoon Video-out? S-video denk ik?
Het is de bedoeling dat de DVD Recorder dat ding (her)kent. Zodat hij via een extra kabeltje wat een infrarood zendertje heeft een signaal naar de UPC decoder kan versturen zodat deze naar een ander kanaal gaat als ik iets geprogrameerd heb op de DVD recorder.
V*k voor de frisdrank daar op de hoek... | Specs