Ik heb een applicatie in C++ (VS.NET 2003) geschreven die (niet al te grote) records in een SQL Server tabel opslaat, ze later weer uitleest en daarna direkt verwijderd. De applicatie doet dat niet eens zo vaak, er worden gemiddeld 12 records per seconde weggeschreven. Die records worden iets later weer uitgelezen en verwijderd, en dat gaat dus ook met gemiddeld 12 records per seconde. Niets opzienbarends dus, zou je zeggen.
Echter, na een paar dagen lijkt er iets mis te gaan in SQL Server. De CPU tijd die SQL Server gebruikt vliegt dan snel omhoog naar 95%. Normaal hangt de CPU Usage rond de 20% (van SQL Server, maar ook van mijn applicatie).
Als ik de applicatie dan stop en weer start, komt het niet meer goed. De CPU tijd van SQL Server gaat gelijk weer naar de 95% of hoger (het fluctueert wat).
Als ik de computer echter reboot, dan werkt alles weer goed.
Enig idee?
Edit:
Argh, tag '[C++]' vergeten, kan een modje dat doen?
Echter, na een paar dagen lijkt er iets mis te gaan in SQL Server. De CPU tijd die SQL Server gebruikt vliegt dan snel omhoog naar 95%. Normaal hangt de CPU Usage rond de 20% (van SQL Server, maar ook van mijn applicatie).
Als ik de applicatie dan stop en weer start, komt het niet meer goed. De CPU tijd van SQL Server gaat gelijk weer naar de 95% of hoger (het fluctueert wat).
Als ik de computer echter reboot, dan werkt alles weer goed.
Enig idee?
Edit:
Argh, tag '[C++]' vergeten, kan een modje dat doen?
[ Voor 4% gewijzigd door RetepV op 03-09-2004 16:21 ]
Macbook Pro