Ik ben dus op zoek naar dit moederbord. (8rda6+)
Heb hier een test over gelezen, maar kan dit bord nergens vinden.
Op het net wel enkele reviews van gezien maar meer niet.
Nu kun je de 3+ versie wel overal vinden, maar deze heeft volgens mij geen 7.1 geluid en geen optische aansluitingen aan boord.
Ik heb nu nog een MSI K7T Turbo mobo me sdram geheugen en dat wil ik nu wel eens upgraden
Heb de proc wel al geupdate vorig jaar voor een 2500+ versie, dus die wil ik hier nog blijven gebruiken.
Nu moet dat moederbord dus wel goed zijn te oc'en maar eigenlijk ook wel ff meekunnen. zoals dus de extra sata sloten e.d.
Kan iemand mij aanraden welke ik hiervoor dus beter kan gebruiken?
(in mijn ogen dus de 6+ versie) en waar je deze kunt bestellen hier in NL?
Als de 3+ versie toch beter blijkt te zijn hier dan weet ik die dus wel te vinden.
alvast bedankt.
ps. heb al gezocht hier naar dit mobo, maar daar is nog geen topic van
Heb hier een test over gelezen, maar kan dit bord nergens vinden.
Op het net wel enkele reviews van gezien maar meer niet.
Nu kun je de 3+ versie wel overal vinden, maar deze heeft volgens mij geen 7.1 geluid en geen optische aansluitingen aan boord.
Ik heb nu nog een MSI K7T Turbo mobo me sdram geheugen en dat wil ik nu wel eens upgraden
Heb de proc wel al geupdate vorig jaar voor een 2500+ versie, dus die wil ik hier nog blijven gebruiken.
Nu moet dat moederbord dus wel goed zijn te oc'en maar eigenlijk ook wel ff meekunnen. zoals dus de extra sata sloten e.d.
Kan iemand mij aanraden welke ik hiervoor dus beter kan gebruiken?
(in mijn ogen dus de 6+ versie) en waar je deze kunt bestellen hier in NL?
Als de 3+ versie toch beter blijkt te zijn hier dan weet ik die dus wel te vinden.
alvast bedankt.
ps. heb al gezocht hier naar dit mobo, maar daar is nog geen topic van
Still King