[WINXP] kan niet meer inloggen na opstarten

Pagina: 1
Acties:

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-05 00:37
Ik heb op mijn laptop geprobeerd een netwerk te bouwen met een andere pc, om bestanden te delen.
Ik heb een network ID aangemaakt, en ook nog de een en andere verbinding.
De laptop zei dat hij gereboot moest worden. Na dit te hebben gedaan, kwam ik weer bij het opstart venster terecht van windows, maar nu werken mijn username en wachtwoord niet meer.
Ook het vak met "domain" is verdwenen, hier stond normaal TUE in.
Het is dus onmogelijk om in te loggen, en ik moet dit wel, aangezien ik deze laptop nodig heb voor school.
Kan iemand mij misschien helpen?
Ik heb al gezocht met de search.

Het is by the way een IBM thinkpad met WINxp Professional.

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04:28

Jimbolino

troep.com

Je laptop was een "member" van het TUE domein. Dit heb jij uitgezet.

Om hem weer lid te maken van het domein moet een administrator (van het TUE domein) inloggen op jouw laptop en hem lid maken.

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-05 00:37
Is het niet mogelijk om te achterhalen wat je nieuwe domein is geworden ofzo? en hoe je kan inloggen zonder dat je iets van buitenaf doet.
Ik heb gewoon het wachtwoord en de username. Alleen is die niet geldig op het nieuwe domein, en ik weet niet wat het nieuwe domein is.
is er dan niemand die een oplossing heeft, ik heb hem zo snel mogelijk nodig.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als je je PC uit het domain haalt dan blijft er alleen nog een lokale administrator user over - het password daarvan kan je wel resetten (zoek maar even op reset password windows ofzo) maar je bent sowieso je profiel e.d. kwijt :)

[ Voor 4% gewijzigd door elevator op 03-09-2004 20:06 ]