Synchroniseren MS-Outlook 2003

Pagina: 1
Acties:

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-07 18:35
Ikzelf ga me een pda aanschaffen, nl. een qtek 2020! Deze bevat de optie bluetooth, maar geen WIFi (denk ik toch niet) Hierbij zou ik mijn outlook 2003 willen synchroniseren ...

Hierbij moet ik wel vertellen dat mijn netwerk thuis hier draadloos gaat worden binnen 2 weken. Hierbij worden de 2 desktops die ik heb (1 van mezelf en 1 van mijn broer) ook volledig draadloos! Tevens heb ik volgende week vrijdag mijn laptop (IBM, WIFI en Bluetooth).

Hierbij heb ik nu een vraag, maar eerst ff kort schetsen hoe de verbindingen kunnen gemaakt worden ...

Desktop: WIFI
PDA: Bluetooth
Laptop: WIFI & Bluetooth

Nu de PDA een station heeft die ik zal moeten aansluiten aan mn desktop gaat deze zo wel kunnen synchroniseren, zonder bluetooth, zonder wifi, gewoon via de station of ben ik verkeerd?

Maar natuurlijk, ga ik meer laptop gebruik dan desktop (school), daarom zou ik willen dat als ik iets aanpas of inzet in mijn pda dat dit ook gesynchroniseerd wordt naar mijn laptop en ook naar de desktop als ik de pda in zijn station plaats. Is dit mogelijk?

Het programma dat ik zou gebruiken is Microsoft ActiveSync. Natuurlijk moet dit proggie op de 3 toestellen geïnstalleerd worden. Maar is het mogelijk zoals ik hierboven zeg er voor te zorgen dat ik eigenlijk op alle 3 een zelfde agenda, takenlijst, emails, ... kan raadplegen (natuurlijk na het synchroniseren)!

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-08 10:56

Turkish

zhé germans

Je kan in de activesync software aangeven of je met één of met meerdere apparaten wilt synchroniseren, zover ik weet werkt dat gewoon dus ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-07 18:35
heb wel een vraagje omtrend het volgende:

als ik vb mijn desktop iets aanpas en ik laat mijn pda synchroniseren met mijn desktop die ik gewijzigd heb, dan gaat hij toch synchroniseren tot de laatste verandering of niet?

Tevens nog een vraagje, als ik iets veranderd heb op mijn pda en laptop en ik wil die gegevens die ik toegevoegd heb op mijn pda en laptop, is het dan mogelijk om die gegevens dan gezamelijk te zien op mijn desktop als ik synchroniseer??

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov