.
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 22:41 ]
Nee, hier nietIk hoop dat hier iemand zit die me een hoop probeer werk kan besparen.
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
't is een clientside probleem, al dan niet met javascriptVerwijderd schreef op 03 september 2004 @ 15:29:
[...]
Hmm, leek me toch meer een webscripting probleem dan een probleem van het plaatje eerlijk gezegd.... Iemand die weet welke treads verantwoordelijk zijn voor welke taken binnen IE zit toch niet in Webdesign & Graphics?
Dat zie ik nergens terug in je post.Iemand die weet welke treads verantwoordelijk zijn voor welke taken binnen IE zit toch niet in Webdesign & Graphics?
[ Voor 24% gewijzigd door gorgi_19 op 03-09-2004 15:31 ]
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Intentionally left blank
Als je het synchroon doet ws wel ja, zet dat om naar asynchroon en bepaal in een timeout-loop wanneer hij binnen is en verwerkt kan worden. Wel iets meer code, maar je UI blijft wel responsief.Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 15:37:
[...]
eh, je bedoelt een statemachine die bij iedere aanroep de volgende stap in de code gaat uitvoeren? De totale script file bestaat maar uit een paar regels. Ik denk dat ik er dan achter ga komen dat de tijd 100% zit in het binnenhalen van de xml file of zo.
[...]
Intentionally left blank
Verwijderd