[Monitor stuk]Springt aan,signaal,geen beeld

Pagina: 1
Acties:

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Gents,

Intergraph 21sd95 monitor, 21 " , eigenlijk hetzelfde als Panasonic model TXD1F63W Panasync.

Hij krijgt signaal van de videokaart, lijkt daarop te reageren (tik van resolutie verandering), maar ik krijg geen enkel beeld meer.

er is iets stuk in de monitor, iemand enig idee wat er dan meestal stuk is ? modulator ?

• glennerbee
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-07 19:39

glennerbee

F*uck The System!!

kan het niet aan je videokaart liggen?? 8)7

[AMD 2600+] [MSI KT4AV] [512 MB DDR] [Maxtor 80GB ] [Windows XP]

Verwijderd

heb ik volgens mij ook gehad.... bij mij was de oplossing de videokaart er opnieuw inzetten....

• Capo
  • Niet online
Het is echt niet de videokaart. De monitor is stuk. (thanks anyway voor het meedenken)

Maar wat kan er stuk zijn in de monitor met deze symtonen ?

[ Voor 14% gewijzigd door Capo op 06-09-2004 19:07 ]

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik heb precies hetzelfde gehad. Ik kan bijna zeker zeggen dat een zekering in je monitor doorgefikt is. Gewoon even RMA'en

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• Capo
  • Niet online
Deathchant schreef op 06 september 2004 @ 23:44:
Ik heb precies hetzelfde gehad. Ik kan bijna zeker zeggen dat een zekering in je monitor doorgefikt is. Gewoon even RMA'en
Dat gaat moeilijk met een 5 jaar oude monitor :+

Hij is/was van het werk, kan hem mee naar huis nemen maar eerst eens even kijken of ik hem gefixed krijg.

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Het kan natuurlijk een zekering zijn. Bij een bak van 5 jaar oud verwacht ik echter eerder problemen met de lijntrafo. De symptomen kloppen precies met een doorgebrande lijntrafo. Reparatie kun je dan wel vergeten.

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
Deathchant schreef op 06 september 2004 @ 23:44:
|:( of zijn stekker zit er niet in.

ontopic
schroef de kap gewoon even er af,hij zal toch echt open moeten.

• Capo
  • Niet online
Lijntrafo.. dat eens nakijken.. of gewoon een andere defecte 21" uit het rek pakken :(

Kast is er al af natuurlijk ;) wat had je anders verwacht :+
Pagina: 1