[XP] Beschadigde "lege" mappen, kan ze niet deleten.

Pagina: 1
Acties:

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-05 13:54

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
Ik heb, vermoedelijk na enkele bittorrent acties enkele lege mappen op 1 van mijn schijven staan. Ik kan deze mappen niet openen, ik krijg de melding dat de map niet toegankelijk is: Toegang geweigerd.

Niet zo'n probleem opzich, de map is 0kb, en ik wil hem gewoon weggooien, echter gaat dit niet, ik krijg dezelfde foutmelding als hierboven.

Een grondige chkdsk heeft niet geholpen, en zelfs een tussentijdse windows reinstall ook niet (niet de reinstall om die reden trouwens)

Enig idee hoe ik die mappen wegkrijg? De search leverde me niet echt veel info op.

Ik heb al die tijd maar met 1 Windows account op mijn PC gewerkt, de mappen zijn dus ook onder mijn account aangemaakt. Het uninstalleren van mijn bittorrent client hielp ook niet.

Het lijkt me dus eigenlijk geen rechten probleem, daarover gingen de topics die ik via de search vond met mijn foutmelding meestal wel. "Take Ownership" heb ik ook reeds geprobeerd, nu ben ik volgens Windows de eigenaar, maar ik kan hem vreemd genoeg nog niet deleten of openen.

Iemand een idee? :)

[ Voor 8% gewijzigd door Pubbert op 03-09-2004 14:38 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

probeer eens in de veilige modus, dit werkt vaak wel en hier kom je door tijdens het booten..opstarten op F8 te drukken

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-05 13:54

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 14:38:
probeer eens in de veilige modus, dit werkt vaak wel en hier kom je door tijdens het booten..opstarten op F8 te drukken
Ja ik weet wel hoe ik er kom ;) Zal het eens proberen..

Nee het hielp niets uit, nog steeds dezelfde foutmelding. Erg vaag.

[ Voor 12% gewijzigd door Pubbert op 03-09-2004 14:48 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝