Wireless SSID niet gevonden probleem op laptop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-01 13:56
Hoi,

Ik heb een Acer TM 292LMi met Intel® PRO/Wireless 2200BG. Het is nu niet meer werkzaam. Tot kort geleden kon ik nog gewoon SSID's vinden. Ik heb geen settings verandert. Wel een Intel chipset gedownload van Acer maar daar werkte het ook altijd mee. Ik gebruik wireless op kanaal 11. Maar ik kan niks vinden. Ik heb mijn laptop net terug 2 weken op gewacht door defecte hdd. Ik hoop dus echt dat het niet weer zovver komen moet het ding terug te laten sturen. Kan iemand mij helpen met mijn probleem zit vlak naast de wireless router en security settings uitgezet.

Mark

whatever it takes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arion Rufus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-04 16:37
Hoe is je probleem nu precies ontstaan dan? Werk je internet wel wired?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:49
Staat op de router niet de optie ssid verbergen aan? :?
Dat zet ik namelijk altijd aan. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 11:05
Er..

Ik snap het niet helemaal, maar het zou kunnen dat 1 van je 2 radio kabels los is gegaan. Schoef het vakje waar je mini-pci kaartje zit maar eens open, mogelijk zit 1 van de 2 connectoren los.

En heb je al een recovery geprobeerd / op virusen ge scanned?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htg
niks werkt wireless ik heb die laptop trouwens ook niet verplaatst dus lijkt me sterk mijn hardware los is geraakt ik heb windowsxp opnieuw geinstalleerd ja

whatever it takes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eens te resetten (de router) of de power er 30 seconden eraf.
Heeft mij ook geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htg
volgens mij is dat gedaan nog eens checken wacht ff

whatever it takes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arion Rufus
reset knop op de router of power cable erin of eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htg
werkt nog niet ik denk het de laptop is omdat ik voorheen 2 ssid's zach misschien iemand met nog een router in de omgeving

weet iemand nog wat? of moet ik weer 2 weken wachten straks ding opnieuw opsturen

whatever it takes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htg
die connectors zitten wel goed vast denk ik omdat in configuratiescherm die kaart ook als correct werkt weer gegeven schijnt te worden

whatever it takes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Laatst online: 10-09 19:10

FongWan

The Stormrider ...

misschien een stomme vraag maar heb je alle updates & service packs geinstalleerd, drivers etc :?

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

htg schreef op 03 september 2004 @ 18:27:
die connectors zitten wel goed vast denk ik omdat in configuratiescherm die kaart ook als correct werkt weer gegeven schijnt te worden
Radiokabels is wat anders. Die zorgen voor het verzenden / ontvangen van het signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htg
ik weet niet of ik er verstandig aan doe die laptop open te maken door de garantie..alle drivers geinstalleerd ja..

whatever it takes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
htg schreef op 03 september 2004 @ 20:27:
ik weet niet of ik er verstandig aan doe die laptop open te maken door de garantie..alle drivers geinstalleerd ja..
Erm als er geen garantie zegel op zit dan mag je dat als consument gewoon open maken. Sterker nog, ik weet niet of je weet wie ik ben :P maar ik heb heel veel evaring met acer, en ik kan je zeggen al zien ze het (hoewel je het dus niet kunt zien) ze doen er niet moeilijk om, sterker nog Acer heeft mij ooit eens een FRU mini-pci kaartje gestuurd zodat ik hem zelf kon vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htg
als ik het kappot maak moet ik het zonder garantie doen kun je beter weer 2 weken wachten denk ik of nog langer..voor de 2e keer heb ding net in huis al 6x reinstall wiindowsxp gedaan ga maar door ben het echt zat te worden..kost me erg veel tijd dit allemaal..

8)7

whatever it takes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htg
Ik zie dus dat er hiet ook weinig overblijft aan hulp te bieden

whatever it takes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
htg schreef op 04 september 2004 @ 11:18:
Ik zie dus dat er hiet ook weinig overblijft aan hulp te bieden
:?

[ Voor 9% gewijzigd door Roberto op 04-09-2004 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htg
Ik zie geen klepje wel voor intern geheugen..als je ff op msn wilt kijken..

Waar zit dat klepje precies? ik zie het alleen voor het interne geheugen

mijn laptop zegt trouwens gewoon Radiofrequentie <buiiten bereik> is hier ook uit af te leiden of het alleen probleem met de laptop is?

Nou dan heb ik er lekker veel aan gezien ik ook nergens kan vinden hoe die laptop er inhoudelijk uitziet

[ Voor 84% gewijzigd door htg op 05-09-2004 18:30 . Reden: topic hoger maken enzo ]

whatever it takes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Gelieve niet meer het topic opzettelijk omhoog te halen in de topiclijst. Je topic wordt wel gelezen, daar hoef je niet bang voor te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arion Rufus
Ga er eens mee terug naar de winkel, die willen hem wel voor je nakijken, terwijl jij erbij bent. Ik vind namelijk het verhaal wat je hier verteld een beetje aan de vage kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htg
Het systeem is terug naar de leverancier dit keer met pickup en snellere teruglevering. Verwacht het nu binnen 7 dagen weer terug te krijgen. Dat is ook maar weer afwachten of dat zo is.

whatever it takes

Pagina: 1