Ik heb hier een pc die opnieuw is geinstalleerd met windows 2000 Professional. Bijna alles werkt. Alleen de geluidskaart werkt maar "half". Half? ja half hij speelt wel een audiocd af die in de speler zit maar zodra ik een MP3 wil afspelen geeft winamp deze foutmelding:
Bad Direct sound driver. Please install proper devices or select another device in configuration. Error code: 88780078.
En in de hardware eigenschappen geeft hij aan dat er een onbekend apparaat aanwezig is. Dit is de apparaat status:
De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 28)
Klik op Stuurprogramma opnieuw installeren om de stuurprogramma's voor dit apparaat opnieuw te installeren.
Dit apparaat heb ik al 5x opnieuw geprobeert te installeren maar hij blijft het maar aangeven.
Ik heb al heel veel gezocht en nagevraagd maar niemand schijnt een idee te hebben wat het probleem is.
Zou iemand weten wat dit probleem oplost?
Bad Direct sound driver. Please install proper devices or select another device in configuration. Error code: 88780078.
En in de hardware eigenschappen geeft hij aan dat er een onbekend apparaat aanwezig is. Dit is de apparaat status:
De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 28)
Klik op Stuurprogramma opnieuw installeren om de stuurprogramma's voor dit apparaat opnieuw te installeren.
Dit apparaat heb ik al 5x opnieuw geprobeert te installeren maar hij blijft het maar aangeven.
Ik heb al heel veel gezocht en nagevraagd maar niemand schijnt een idee te hebben wat het probleem is.
Zou iemand weten wat dit probleem oplost?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 14:00 ]