De Setup:
• Windows XP (EN) +SP2
• Outlook 2003 (EN) +SP1
• Asus MyPal A716
• Activesync 3.7
Het Probleem:
Recurring items (wekelijks terugkerende afspraken, weet de NL-naam niet), kan ik alleen editen op mijn PDA. Als ik het in Outlook probeer, krijg ik de melding "Can't open this item. The operation failed. An object could not be found".
Eenzelfde melding krijg ik als ik een forwarded mailtje krijg (als zeg maar de attachment een mailtje is (.msg)). Dan is de melding: "The operation failed. An object could not be found".
Dit is hoogstens irritant, forwarded mailtjes kan ik alleen maar bekijken door ze eerst op te slaan en dan te openen.
Als een recurring item verandert (lestijden, leslocatie), dan MOET ik die op me PDA veranderen en hopen dat Outlook die verandering ook meepakt.
Ik heb sterk het vermoeden dat dit komt door de combi Activesync/PDA/Outlook, omdat ik voordat ik me PDA had dit probleem niet had.
Wat heb ik al gedaan:
• Gegoogled
• GoT doorzocht
• Microsoft KB doorzocht (heerlijk overzichtelijk ook daar
)
• Asus Site doorzocht
• PDA Sites doorzocht
Afijn, geen oplossing gevonden dus.
Daarom heb ik mijn hoop op de Tweakers der Nederlanden gevestigd.
Make me proud
Alvast bedankt voor de reacties.
als dit in het verkeerde forum staat, mijn excuses daarvoor
<edit>Update ivm software versies</edit>
• Windows XP (EN) +SP2
• Outlook 2003 (EN) +SP1
• Asus MyPal A716
• Activesync 3.7
Het Probleem:
Recurring items (wekelijks terugkerende afspraken, weet de NL-naam niet), kan ik alleen editen op mijn PDA. Als ik het in Outlook probeer, krijg ik de melding "Can't open this item. The operation failed. An object could not be found".
Eenzelfde melding krijg ik als ik een forwarded mailtje krijg (als zeg maar de attachment een mailtje is (.msg)). Dan is de melding: "The operation failed. An object could not be found".
Dit is hoogstens irritant, forwarded mailtjes kan ik alleen maar bekijken door ze eerst op te slaan en dan te openen.
Als een recurring item verandert (lestijden, leslocatie), dan MOET ik die op me PDA veranderen en hopen dat Outlook die verandering ook meepakt.
Ik heb sterk het vermoeden dat dit komt door de combi Activesync/PDA/Outlook, omdat ik voordat ik me PDA had dit probleem niet had.
Wat heb ik al gedaan:
• Gegoogled
• GoT doorzocht
• Microsoft KB doorzocht (heerlijk overzichtelijk ook daar
• Asus Site doorzocht
• PDA Sites doorzocht
Afijn, geen oplossing gevonden dus.
Daarom heb ik mijn hoop op de Tweakers der Nederlanden gevestigd.
Make me proud
Alvast bedankt voor de reacties.
als dit in het verkeerde forum staat, mijn excuses daarvoor
<edit>Update ivm software versies</edit>
[ Voor 11% gewijzigd door Ben.Hahlen op 03-09-2004 14:29 ]