Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

leveranciers

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Ik weet niet precies waar ik dit het beste kan posten, maar buyerszone leek mij er wel voor geschikt.

Ik heb hierbij een vraag.

We starten op 1 oktober een webwinkel. Nu moet ik alleen goede leveranciers vinden.
Het liefst in belgien of duitsteland.

Als iemand iets weet laat het mij horen.

Alvast bedank...

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-11 07:05
Leveranciers voor...???
Buyers Zone is niet de plaats voor dit soort vragen. Vraag even een modje of hij/zij em even wilt verplaatsen (naar SG?).
En wat heb je zelf al gevonden?

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11 18:45

Gé Brander

MS SQL Server

Wat wil je verkopen? Wel belangrijk om te weten....
En hoe definieer jij goede leveranciers? Zijn dat leveranciers die op krediet leveren, snel leveren, goede service geven op de geleverde goederen en zo kan ik nog wel even doorgaan...

[ Voor 65% gewijzigd door Gé Brander op 03-09-2004 13:24 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Hier is Buyers Zone niet voor bedoeld, sla er even de Buyers Zone FAQ *laatste update - 15-07-2004* op na als je wilt weten waarvoor wel.

Overigens vraag ik mij af of je wel goed bezig bent als je op die manier een webwinkel wilt starten, maar goed, da's mijn zaak niet

en ik hoop dat je de spelling op je webwinkel-site wel even laat checken door iemand
belgien of duitsteland ?

[ Voor 16% gewijzigd door Yoeri op 03-09-2004 13:50 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Dit topic is gesloten.