Shellshock NAM 67 (PC , PS2 , XBOX)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:11
Shellshock NAM 67
Afbeeldingslocatie: http://www.game-over.net/preview/eidos/nam67/Screen2.JPG

ShellShock: Nam '67

COMPANY LINE

ShellShock: Nam '67 immerses you in the most controversial conflict of modern times: The Vietnam War. Taking on the role of a rookie on his first tour of duty, you will experience the fear, chaos, and atrocities of the Vietnam War. From the napalm bombardments of civilian villages and the gruesome Viet Cong booby traps to the permanent threat of invisible foes and deadly ambushes, ShellShock: Nam '67 dares to go where no other war game has gone before.

It's January 1967. After being drafted and completing basic training, you are plunged into the steamy jungles of Indochina. Heroic ideals of fighting for honor and country quickly fade in the face of the fierce warfare: There is no glory in death.

As a rookie soldier, you must quickly learn the finer arts of jungle and urban warfare to become a battle-hardened soldier and survive your first tour of duty.

Your Base Camp forms the central focus for your Operations, with your primary objective to pacify threats from the Viet Cong and North Vietnamese Army (NVA). You will need to venture deep into the hostile Vietnamese countryside to search out and destroy enemy troops and encampments. With visibility low, potentially every bush and tree could be an enemy-hiding place. Only by careful observation and hastily learnt war craft shall the enemy be overcome.

Dus even in het kort:
Je vertolkt de rol van een jonge soldaat die ingezet wordt op het slagveld van het gruwelijkste conflict uit de 20ste eeuw: de oorlog in Vietnam. De game brengt je naar de plekken waar de GI's heen moesten maar die tot nu toe in geen enkele game werden getoond. Ervaar de schokkende realiteit en tragedies van wat er zich echt in de jungle heeft afgespeeld, gaande van napalmaanvallen op burgerdorpen, gruwelijke Vietcong boobytraps tot de constante bedreiging van onzichtbare vijanden en dodelijke hinderlagen. Shellshock Nam'67 is een oorlogsgame over de ongelofelijke angst en chaos in Vietnam; aan jouw om in deze jungle te overleven.

Afbeeldingslocatie: http://www.game-over.net/preview/eidos/nam67/Screen5.JPG

Features:

Gritty Content - Portraying the brutal atrocities and controversial actions of the Vietnam War, ShellShock: Nam '67 provides gamers with the most true-to-life and completely uncensored depiction of the Vietnam experience for the first time in a video game.

Intense Combat - Powered by Guerrilla's groundbreaking technology, ShellShock: Nam '67 delivers a graphically harrowing depiction of the terror of combat. You must fight your way through a variety of missions ranging from large-scale battlefield encounters with the NVA to stealth-based missions such as assassinating a VC General. You will have to rely on the same skills and tactics employed in the battlefields of Vietnam in order to survive.

Unconventional Warfare - From napalm attacks, intricate tunnel systems, and deadly booby traps to fighting militiawomen and an elusive enemy, you will experience the chaotic, atrocious, and unconventional warfare of Vietnam.

Character Growth - Develop from a fresh rookie to a hard-edged Special Forces agent.

Realistic Injury - Soldiers don't simply live or die. A struggling wounded or bleeding fighter will still attempt to take down the enemy.

Advanced AI - Creates true tension and excitement as you can never be certain things will go as planned. Misdirected support fire, random and accidental deaths of comrades in battle, and friendly fire incidents abound.

Diverse Environments - From dense lush jungles and rural villages to claustrophobic tunnels and waterlogged paddy fields, Vietnam's contrast-ridden environments are dangerous hunting grounds littered with booby traps and secret VC hiding places.

Numerous Authentic Weapons - You will have full access not only to a range of U.S. weaponry, but can also use the VC and NVA's own weapons against them. In addition, you can call in artillery and napalm air strikes to press the attack, or rely on helicopter support units to provide cover fire for defense.

Screens:

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/news/05/25/shellshock/shellshock_screen001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/news/05/25/shellshock/shellshock_screen004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/news/05/25/shellshock/shellshock_screen005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen_e3/919860_20040504_screen001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/news/06/03/shellshock/shellshock_screen006.jpg

Website's:
http://www.shellshockgame.com/
http://www.guerrilla-games.com/

System Requirements

The minimum system requirements are as follows:

COMPUTER:
IBM PC or 100% compatible
OPERATING SYSTEM:
Microsoft Windows 2000/Windows XP (admin rights required)
(Windows® 95/98/ME/NT not supported)
CPU:
Pentium III 1GHz (or Athlon equivalent)
RAM:
256 MB System Memory
GRAPHICS:
100% DirectX 8.1 compatible 32meg Direct3D Card with TnL Support (GeForce 3+)
SOUND:
100% DirectX 8.1 compatible Sound Card
OPTICAL DRIVE:
DVD-ROM drive
HARD DRIVE:
3GB free disk space
INPUT DEVICES:
Keyboard and Mouse

The recommended system requirements are as follows:

CPU:
Pentium 4 2.4GHz or Athlon XP equivalent
RAM:
512 MB
GRAPHICS:
100% DirectX 9 compatible Direct3D Card with Pixel Shader Support
SOUND:
100% DirectX 8.1 compatible Sound Card

DirectX9b supplied on Disc.

Zo dit was de inleiding over het spel.
Dus barst maar los met je vragen en spel problemen.
Maar denk daar bij aan het FAQ van GoT.

[ Voor 10% gewijzigd door ravw op 03-09-2004 12:57 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:34

Karel V

Een simpele ziel

Ik las dat het een Nederlandse ontwikkelaar is die Shellshock Nam '67 maakt. De Amsterdamse Guerilla Games stond vroeger bekend als de Lost Boys.
Persoonlijk vind ik het spel er best goed uitzien, maar het gaat me iets te ver:
.....wordt die afschuwelijke realiteit in het goorste detail op je scherm getoverd......Nee, in deze game krijg je de oorlog zoals ie werkelijk was: smerig, bloederig, gruwelijk. Tegenstanders en teamgenoten raken gewond, worden uit elkaar gereten door mortiervuur of machinegeweren en liggen bloedend op de grond te kermen...........Het spel deinst er niet voor terug om de controversiele aspecten, die men het liefst in de doofpot ziet verdwijnen, voluit weer te geven. Zo zal je de gevolgen van napalmbombardementen aan den lijve kunnen ondervinden. Napalm werd gebruikt om grote stukken bos te ontbladeren, zodat de vijand zich er niet meer kon verschuilen. Het gebeurde echter regelmatig dat zulke napalmbommen terechtkwamen op burgerdoelwitten, met verschrikkelijke brandwonden en massa's onschuldige slachtoffers als gevolg. In het spel zit je er in sommige missies middenin, Pure chaos. Ook het martelen van krijgsgevangenen en het - al dan niet per ongeluk - neerknallen van de plaatselijke bevolking, waaronder ook vrouwen en kinderen, zal je meemaken in dit bikkelharde game.
Ik denk dat dit spel wel potentieel heeft als je bedenkt dat zelfs Vietcong met al zijn bugs een succes was. Ik was geintresseerd, vooral omdat de jungle me wel aanspreekt, maar nadat ik het bovenstaande in Pc Gameplay las, denk ik toch dat dit net iets te ver gaat.
offtopic:
Bloed, oke. Alleen maar bloed, hangende lijken, kapotgereten lichamen, nee. Een spel speel je voor de ontspanning, niet om te genieten van de gruwelijkste details. Wat hier wel heel opvallend naar voren komt. Maar dat is natuurlijk mijn mening ;)

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nederlandse DEVELOPER Guerrilla Games. De uitgever 'die het uitbrengt' is Eidos.

Klein detail, maar het is nogal een verschil. De Developer maakt het, de uitgever doet marketing & sales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
@ Karel V

Maar de WAR heeft niet alleen zijn slechte kanten hoor :)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/XJ2Y840OJ645

Ik ben best onder de indruk van het spel zeg.
Hij is best wel pittig en de tussen animatie's zijn erg goed gedaan.
Al heeft er net al 1 zelfmoord gepleegt van de VC :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

Hoe zijn de graphics? Beetje afwisseling in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Wat ik gzien heb is wel aardig geen hoogstaand GrafX maar best te doen.

Maar wel lekker sfeertje .
Ik ben nu net bij de training aan gekomen dus level 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

typische pro amerikaans, vamerikanen zijn de bad boys en de vietnamezen de liefjes. wat een onzin weer.

maar ga t toch spelen :+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Iemand al bezig met dit spel?

Hier nog wat screens ....

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/4MIL416AV43C

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/1I863HOZC0RX

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/1UI64JR64134

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/60L0115J75B1

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/PU9I9XH9LH6H

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/36JF0HK48ADJ

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/0Q78E68LH082

[ Voor 70% gewijzigd door ravw op 03-09-2004 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Heb het er al weer af gegooid, vond er geen hol aan...

Grafisch viel het me tegen, vond de eerdere screens wel leuk maar hier ziet het eruit als quake 3... (beetje beefy dus, specs: 1800+@2100, Radeon 9700, nforce 5.1)

Waar ik me het meest aan stoorde waren gewoon de domme tegenstanders en je foolish teammates. Er zit geen enkele samenwerking in het spel, 't is wat dat betreft net battlefield. Tevens had ik liever gezien dat je gewoon een ironsight had gehad ipv een crosshair, als je dan toch de gruwelen wil laten zien moet je ook daar aandacht aan schenken.

Nee al met al kan ik zeggen dat het spel mij niet bekoren kon. Ik raad daarom ook iedereen aan eerst een demo te spelen en dan pas te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:35

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Heeft deze games multiplayer functies, en er komt tevens ook Conflict Vietnam aan die eventueel netzoveel potentie heeft..

Maar het MP gedeelte geeft een mooi beeld van coop en dergelijke, daar ben ik dus benieuwd naar :+

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Ik had van iemand vernomen dat je ook hoeren kon pakken in dit spel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
HStyles schreef op 03 september 2004 @ 23:13:
Ik had van iemand vernomen dat je ook hoeren kon pakken in dit spel 8)7
Ach er zit wel meer in het spel...

Wat dacht je van een verlof kaart kopen en zo.
Mits je veel verkoopt en door verkoopt dan :D

Zelf Playboy's worden niet over geslagen :)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/PW3192INQ95P

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/0G738W72ALXJ

[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 03-09-2004 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:45
Matig, zeer matig spel. De graphics zijn niet je van het (hoeft ook niet persé), en de gameplay is matig. Het 3th person aanzicht is niet echt gunstig gekozen en vaak onhandig. De beperkingen in de levels zijn te groot. Je kunt zo bijvoorbeeld niet over heuveltjes heenlopen (dont ask me why 8)7) en moet je een vast pad volgen. In de jungle zijn gewoon paden gemaakt die je _moet_ volgen en waar je niet van af kan wijken. Ook de vijanden komen niet al te snugger over, en je teammates waar mogelijk nog minder :P
Naar mijn mening is het een matig spel met te veel beperkingen in de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Vind het echt jammer dat zo vel mensen het spel niet goed vinden.
Want als je door zet is het ehct een zeer goede game.

Oke er zitten wat min dingen in , maar daar bij komt het wel dat het een nederlands produkt is.
En dat veel mensen al bij het wordt Davilex over nek gaan als het op spellen aan komt.

Maar ik vind toch dat ze hier best een knap staaltje werk afgeleverd hebben.
Al zijn er best veel dingen die beter kunnen.
Ik zelf heb dit spel dus wel aan geschaft zonder er wat van reviews te lezen.
En ik vermaak me er kostelijk mee.

Dus al met al een leuke game...
Maar oke ik ben dan ook helemaal weg van het Vietnam gebeuren.
En zie nu eindelijk eens wat mooie games uit komen die zich er op gaan richten.
Dus laat ze maar komen..

Zo nu weer even VC af slachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 21:26
Ik heb dit spel gekocht vanmiddag en gespeeld. De graphics zijn erug mooi op mijn 9800XT met alles open. Ik vind de gameplay alleen een beetje erg veel lijken op dat van Vietcong. Step by step missies en teammates en enemies die niet erg snugger zijn.

De interactie met je basecamp is erg leuk, ik zal zeker nog eens naar de "boom boom" keet gaan.

De hoeveelheden aan enemies vind ik ook wel erg overdreven. In de 1ste missie had ik al 49 VC's gesloopt. Jah tuurlijk!

Verder loop je met een groep van 4 man. Sorry maar een small recon team in '67/69 bestond uit 6 man in safe zones. 12 man op standaard terrein en 24 (heel peleton dus) in een HOT zone. Als je dan realistisch wilt zijn, moet je dat ook gebruiken.

De afwerking verder is wel goed gedaan. Het geluid ook zeker mooi.

[ Voor 38% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-09-2004 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Kaap schreef op 04 september 2004 @ 21:23:
Ik heb dit spel gekocht vanmiddag en gespeeld. De graphics zijn erug mooi op mijn 9800XT met alles open. Ik vind de gameplay alleen een beetje erg veel lijken op dat van Vietcong. Step by step missies en teammates en enemies die niet erg snugger zijn.

De interactie met je basecamp is erg leuk, ik zal zeker nog eens naar de "boom boom" keet gaan.

De hoeveelheden aan enemies vind ik ook wel erg overdreven. In de 1ste missie had ik al 49 VC's gesloopt. Jah tuurlijk!

Verder loop je met een groep van 4 man. Sorry maar een small recon team in '67/69 bestond uit 6 man in safe zones. 12 man op standaard terrein en 24 (heel peleton dus) in een HOT zone. Als je dan realistisch wilt zijn, moet je dat ook gebruiken.

De afwerking verder is wel goed gedaan. Het geluid ook zeker mooi.
JA ik heb er ook echt geen spijt van dat ik hem gekocht heb..
Zo als ik al eerder zei.

Maar ik kom de 2de mission niet door bij die Schuttersputten en heavygunners :(
Wat moet ik daar doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat die missie met die soort van bunkers? Heb er ook ff over gedaan, maar je moet daar gewoon een granaat naar binnengooien.

Iig: ben nu al een dik uur op zoek naar Monty. Dat is in die missie waar je het dorp Montagnard moet bevrijden... Frustrerend... Iemand die hem gevonden heeft?

Edit: goed; ik heb m al gevonden... Je moet natuurlijk wel overal kijken 8)7

Opzich wel een leuk spel, alleen jammer van die 3rd person view.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2004 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:34

Mach

[END]Avengers

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 17:48:
typische pro amerikaans, vamerikanen zijn de bad boys en de vietnamezen de liefjes. wat een onzin weer.

maar ga t toch spelen :+
En dan zeg je pro amerikaans ????

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig spel, helaas heb ik hem alweer uit na een nachtje doorgamen...

Op zich geen ijzersterk spel (gameplay), maar als de Vietnam oorlog je boeit is het spel zeker wel de moeite waard en heb me er daarom ook kostelijk mee vermaakt :)

Alles komt in het spel naar voren wat je je bij Vietnam voor kan stallen (ontpolffende boobytrap poppen, de hoertjes, de muziek, de sfeer)

Leuk detail is dat als je over je basis wandelt je een kerel tegenkomt met bril welke gelijkenissen toont met Joker (Matthew Modine) uit de film Full Metal Jacket.

Afbeeldingslocatie: http://www.sawnoff.demon.co.uk/cboydrill.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2004 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Ik vind dat je niet het gevoel krijgt wat je wel krijgt bij Vietcong. Het is iets te open, te ruim. De muziek vind ik wel super vet. Heeft iemand een lijst met de liedjes die er in zitten?

Ook snap ik weinig van dat systeem bij de boobytraps disarmen. dan krijg je een raar plaatje, en na verloop van tijd ontploft het zaakje wat ik ook doe, al beni k dan niet dood.

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:43

Phydomir

Dennis

Heb het net even gespeeld maar werd gelijk helemaal naar van de soort van "mouse lag" die er in het spel zit. Niet te spelen zo.

En het heeft geen 1280*1024 als reso. Waarneer leren die gasten het nou eens, zucht.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vietcong is echt 10 keer beter. De engine lijkt wel iets weg te hebben van Hitman (heeej Eidos!) en is op deze manier niet echt geschikt voor dit soort spellen vind ik. Het inzoomen werkt bagger en in 3e persoon schieten wil je ook niet. De maps zijn ook triest want je ziet precies waar een map ophoudt, waar je wel en niet kan lopen en dan staat er hier en daar een plantje. Als je een game als deze succesvol wil maken, zul je toch echt voor een engine moeten gaan die kilometers land kan weergeven, niet een kaart waar je binnen 2 minuten naar de andere kant loopt. Het schieten werkt ook niet. De 'gore' die in deze game zou zitten resulteert in een 3-tal polygonen, wat later dan een arm blijkt te zijn, omdat een of andere vietnamees toevallig een arm mist. (anders zou je dat dus ook niet weten)

Enige pluspunt vind ik dat de explosie van een granaat wel mooi is. Maar ja, dat wordt in andere games ook gedaan.

*uninstall*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 21:26
Phydomir schreef op 06 september 2004 @ 10:02:
Heb het net even gespeeld maar werd gelijk helemaal naar van de soort van "mouse lag" die er in het spel zit. Niet te spelen zo.

En het heeft geen 1280*1024 als reso. Waarneer leren die gasten het nou eens, zucht.
1280*960 heeft ie wel, als je een beetje iets van beeldschermverhouding afwist dan wist je dat 1280*1024 geen nette verhouding is en 1280*960 is dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Kaap schreef op 06 september 2004 @ 15:25:
[...]

1280*960 heeft ie wel, als je een beetje iets van beeldschermverhouding afwist dan wist je dat 1280*1024 geen nette verhouding is en 1280*960 is dat wel.
Ja maar 1280x1024 wordt vaak (of altijd?) gebruikt bij 17" TFT dus wel handig om dat dan te verwerken in je game.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 22:18:
Grappig spel, helaas heb ik hem alweer uit na een nachtje doorgamen...

Op zich geen ijzersterk spel (gameplay), maar als de Vietnam oorlog je boeit is het spel zeker wel de moeite waard en heb me er daarom ook kostelijk mee vermaakt :)

Alles komt in het spel naar voren wat je je bij Vietnam voor kan stallen (ontpolffende boobytrap poppen, de hoertjes, de muziek, de sfeer)

Leuk detail is dat als je over je basis wandelt je een kerel tegenkomt met bril welke gelijkenissen toont met Joker (Matthew Modine) uit de film Full Metal Jacket.

[afbeelding]
Alleen dat is private Cowboy op de foto

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-10 23:06

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Hyp3rman schreef op 06 september 2004 @ 01:57:
Ik vind dat je niet het gevoel krijgt wat je wel krijgt bij Vietcong. Het is iets te open, te ruim. De muziek vind ik wel super vet. Heeft iemand een lijst met de liedjes die er in zitten?

Ook snap ik weinig van dat systeem bij de boobytraps disarmen. dan krijg je een raar plaatje, en na verloop van tijd ontploft het zaakje wat ik ook doe, al beni k dan niet dood.
Je moet dan met de pijltjestoetsen de rode puntjes in de balkjes volgen, dus als een balkje horizontaal ligt met een rode stip links dan moet je naar links gaan met je pijltjes-toetsen.

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Wat een rampenspel...had er veel van verwacht, maar wat een saai en rechtlijnig spel :(

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
EbAyzo schreef op 07 september 2004 @ 15:32:
Wat een rampenspel...had er veel van verwacht, maar wat een saai en rechtlijnig spel :(
ach dus niet veel anders dan DOOM 3.
Want uiteindelijk komt het allemaal op het zelfde neer.
Maar ik heb er wel veel plezier aan.
Zit nu alleen vast bij dat radio gedeelte ...
en kom dus niet verder.
Dus zeg maar waar ik dat ding moet beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:56
Vreselijk spel zeg. Als je de muisacceleratie goed instelt voor lopen kan je er niks mee met schieten en als je de acceleratie goed instelt voor schieten moet je je halve bureau over om om te draaien. Verder vind ik het grafisch tegenvallen en zit het hoofd van de niet uitzetbare third person vent totaal in de weg bij het schieten. Je wil constant 'om het hoofd heenkijken'

Ik moet zeggen dat dit 1 van de weinige games is die ik binnen een uur weer heb ge-uninstalled.

UNOX: The worst operating system

Pagina: 1