Toon posts:

PC prive

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo MedeTweakers
Er is een nieuwe website gelanceerd tegen het afschaffen van pc prive.
Als jullie er tegen zijn willen jullie dan teken
www.b2bit.nl
Met Vriendelijk
Groeten
David

[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 11:27 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Ik zou dit richting een newsposter mailen, misschien dat het wat is voor de FP ;)

edit:
beetje topic editen, zodat niemand meer snapt waar het over gaat 8)7

[ Voor 35% gewijzigd door Turkish op 03-09-2004 11:28 ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

offtopic:
zijn dat geen got© smilies?
O-)

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:30

boesOne

meuh

Imho is dit gewoon spam van een bedrijf dat zijn inkomsten ziet verdampen.. Niet echt GoT waardig ..

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 11:29:
offtopic:
O-)
nee, de :) en :{ zijn behoorlijk algemeen en vziw niet specifiek voor / door tweakers.net geproduceerd. de :( daar toegepast hebben we hier niet eens!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
valt dit niet ee beetje onder spam?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

en tekenen heeft nut zeker? alles is al rond dus .... waste of time zou ik zeggen

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:49

PD2JK

ouwe meuk is leuk

HunterPro schreef op 03 september 2004 @ 11:32:
[...]

nee, de :) en :{ zijn behoorlijk algemeen en vziw niet specifiek voor / door tweakers.net geproduceerd. de :( daar toegepast hebben we hier niet eens!
:/ is door Vork gemaakt, Afbeeldingslocatie: http://www.b2bit.nl/images/boos.gif lijkt wel één van Fok!
Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 11:36:
[...]
offtopic:
Uhm ja inderdaad, zit er (c) op de GoT smily;s??
Als je de smilies op een andere site wilt gebruiken / credits ;)

[ Voor 25% gewijzigd door PD2JK op 03-09-2004 11:38 ]

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 11:29:
offtopic:
O-)
offtopic:
Uhm ja inderdaad, zit er (c) op de GoT smily;s??

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-05 20:28

Nik

Hmm, vul je je mailadres in, weet iedereen dat ook wer :S en nog klikbaar ook :| wat een FLUT site dan zeg! Bijna net zo erg als de afschaf van PC Prive! :(

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:50

E-Vix

Nu met sneeuw!

proller schreef op 03 september 2004 @ 11:37:
Hmm, vul je je mailadres in, weet iedereen dat ook wer :S en nog klikbaar ook :| wat een FLUT site dan zeg! Bijna net zo erg als de afschaf van PC Prive! :(
inderdaad... Er hoeft maar één keer een harvest-bot overheen te komen, en je hebt weer een mailbox vol met spam...

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• beschuitfluiter
  • Laatst online: 12-05 14:49

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 11:35:
en tekenen heeft nut zeker? alles is al rond dus .... waste of time zou ik zeggen
dat sowieso...

¯\_(ツ)_/¯

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-03 21:35
in het belang van de commercie tekenen? whahaha das een goeie.

Verwijderd

Dicht ofzo? dit is wel erg kansloos imho
pc prive is afgeschaft wat wou je er aan doen? ;)

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:10

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Zalm schijnt al tegen te hebben gestemt :)

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Verwijderd

Het is nog niet definitief afgeschaft dat wordt nog besproken in de kamer, tenminste dat stond in het bericht op de voorpagina (van tweakers uiteraard).

Verwijderd

Dat de regeling niet meer bij de tijd is vind ik misschien wel terecht.
Dat deze niet meer van toepassing was waarvoor hij diende is ook terecht.

Maar ik zag het wel als een extra inkomen, omdat je minder belasting hoeft te betalen. Veel mensen kochten ook een pc met vrije dagen. Dus de opmerking van mensen kopen nu wel gewoon een pc in de winkel gaat voor mij niet op.

En een simpele schreeuw van er word 220 miljoen word er bespaard slaat ook nergens op, er word toch ook minder btw geint als er minder verkocht (aantallen/verkoopwaarde) worden.

Zoiets is dezelfde stomme redenering die laatst in het nieuws was: "We schaffen LPG af dus moeten alle mensen op diesel overstappen dus innen we meer wegenbelasting".

Zoals ik al boven heb aangegeven worden dus nu werkende mensen gekort, terwijl ik van menig ben dat dit wel de makkelijkste manier is. In dit land is op veel meer plaatsen geld te halen, dat wel wat gevoeliger en moeilijker ligt.

Iedereen in dit land moet iets inleveren in het huidige economisch klimaat waarin we leven, dus IEDEREEN!. De werknemers, de top ambtenaren, de topmanagers, en zelfs de koningin. Nu is het wachten wat de werkgevers gaan korten op de werknemers. Maar de werkgevers moeten gaan korten om te kunnen blijven bestaan. Wanneer een overheidsinstelling geld te kort komt gaat de belasting wel omhoog.

De huidige regering moet in mijn ogen een sterk team zijn wat dit land gaat leiden, maar het lijken wel een aantal kleine kinderen in een schoolklas die alleen maar kunnen schreeuwen. Veel kan ik er niet aan veranderen, behalve dat ik mijn (burgerlijke) plicht doe en ga stemmen in de hoop een fatsoenlijke regering te krijgen.

Verwijderd

heeft dit nouw enig nut? als het afgeschaft is dan is het afgeschaft... ik denk niet dat zalm door die handtekeningen het pc prive project weer start.... :Z

• Max|Burn
  • Laatst online: 26-04 09:18

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

hm..weird.. domeinnaam van die site is bekend in me dns maar hij probeert te connecten op 127.0.0.1 ( ? )

[ Voor 37% gewijzigd door Max|Burn op 03-09-2004 12:23 ]

ma ma ma ma ma macron one

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:24
MaxBurn schreef op 03 september 2004 @ 12:22:
hm..weird.. domeinnaam van die site is bekend in me dns maar hij probeert te connecten op 127.0.0.1 ( ? )
Yup.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:11
Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 11:35:
Het is rond, maar nog niet helemaal goedgekeurd, hierdoor kan het dus wel nog nut hebben.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Verwijderd

MaxBurn schreef op 03 september 2004 @ 12:22:
hier ook: Connection refused when ...... 127.0.0.1 (firefox)

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

by mijn ook, maar dat wijt ik dus aan mijn ad-blokker

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Max|Burn
  • Laatst online: 26-04 09:18

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

offtopic:
Nou nee, ligt dus aan de hoster volgens mij..het ip aan b2bit.nl is er een waar een hele berg sites aan hangen..de hoster hoort juist te redirecten maar dat gebeurt niet.

ma ma ma ma ma macron one

Verwijderd

hmmz, daarstraks kon ik wel op die site (gewoon van een bedrijf, topic is spam), maar nu idd ook naar mijn local host.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Hoe goed het ook bedoelt moge zijn, dit is gewoon een spamtopic, en sowieso hou ik niet van sites waar email-adressen harvest-baar neergezet worden.
Dicht.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.