Wat zijn nou echt de beste Auto Audio Merk??

Pagina: 1
Acties:
  • 2.069 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af wat nou echt het beste merk is. Ik heb al zitten rond zoeken op het forum. En je hoord dat JBL goed is en Infinitie, en Caliber geloof ik, en je hebt nog een zooi van die merken.

Maar wat is nou echt de beste voor alle soorten muziek ?? :)
En dan niet alleen de Speakers maar ook Amps en de rest wat er bij komt kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemineye
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2024

Gemineye

KEFalicious..

tja daar lopen de meningen nogal over uiteen denk ik en ik begrijp ook niet zo goed wat je er mee wilt.. om toch iets te noemen:

Rockfort Fosgate, Kicker..

KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-07 13:05

André

Analytics dude

Is dat ook niet gewoon een kwestie van smaak? Ik ben zelf eigenaar van een complete Pioneer set en ik moet zeggen dat het geluid subliem is. Helder, scherp en mooi surround, terwijl dit merk toch wel een bepaald sjonnie gehalte heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemineye
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2024

Gemineye

KEFalicious..

André schreef op 03 september 2004 @ 10:46:
Is dat ook niet gewoon een kwestie van smaak? Ik ben zelf eigenaar van een complete Pioneer set en ik moet zeggen dat het geluid subliem is. Helder, scherp en mooi surround, terwijl dit merk toch wel een bepaald sjonnie gehalte heeft :)
ja das waar, maar pioneer maakt voor in de auto toch zeker wel heel behoorlijk spul!

KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 11:23
Audiobahn :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-06 08:50

beerns

it is I, Leclerc

Kheb toevallig deze week een nieuwe auto radio gekocht. Een Alpine, ben er ERRUG tevreden mee. Kan alles zo'n beetje wat ik denk dat ie moet kunnen met een goed geluid! Kijk maar eens!
KLIK

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is net zo'n vraag als " welke computer moet ik kopen... "

ik zou hier ff kijken..

http://www.showyoursound.nl/

voornamelijk freaks daar, en kunnen je vast wel verder helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja dit is natuurlijk heel erg persoonlijk en zoals je kunt zien aan de reacties prijst iedereen maar wat aan waarvan hij een product heeft gekocht waar hij tevreden mee is.

Dit gaat dus niet werken in een AVH topic in, sowieso vind ik het wel een beetje twijfelachtige vraag waar je geen éénduidig antwoord op al krijgen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.