Toon posts:

[XP] Blijft hangen bij afsluiten*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, ik heb al een tijdje het probleem dat als ik Windows afsluit dat hij blijft hangen bij het scherm "Windows word afgesloten". Er gebeurd dan ook helemaal niets, de schijf hoor ik niet, het led op de pc blijft continu branden en na een minuut of 3 schakelt hij eindelijk uit. Als ik hem schoon geïnstalleerd heb, heb ik het probleem niet maar na het installeren van sp1 en nis2004 gaat het fout. Misschien dat iemand hier wat op weet??? Ik heb al wat tweaks geprobeerd maar die helpen niet. De pc loopt verder wel goed het is alleen zo irri als je moet rebooten. :O

Wie kan mij helpen?????

b.v.d

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Al gezocht op de website van symantec toen ik hier namelijk op zocht vond ik meerdere problemen die op jouw probleem lijken dus zou daar is beginnen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Thrillseeka op 03-09-2004 10:48 ]

Lekker zijn is een gave :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vertel even welke Windows je gebruikt dan kan ik dat in je topic titel zetten. Verder - een ? is genoeg hoor, die 5 gaan je probleem niet sneller opgelost maken :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk met XP Pro SP1. Dat van die ? en 5 begrijp ik nog niet, ben nieuw hier. 8)7 Sorry. Verder heb ik bij symantec gekeken maar daar kreeg ik alleen maar problemen die over W95/98 gingen.

Greetzzz :)