Toon posts:

[speedtouch 110g] driver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk is mijn speedtouch 580 + speedtouch 110g afgeleverd via de XS4ALL aktie. Maar nu ontbreekt de driver-disk voor de PCMCIA kaart (Speedtouch 110g) en die hoort er wel bij te zitten (staat ook op het doosje)

Wat heb ik al gedaan :
provider gemaild (nog geen antwoord) ,
gezocht op de KPN site (wel een mooie beschrijving maar geen drivers)
bij Speedtouch en Tompson gezocht (idem , geen driver)
veel geGOOGeld
Ik wil de kaart graag snel gebruiken (onder XP) . Weet iemand een locatie waar de driver staat ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 08:38 . Reden: even vermeld dat het om de XS4ALL aktie gaat ]

Verwijderd

als je het modem van kpn hebt gekregen: 0900-0244.
overigens: als je hem van kpn hebt, staan driver en modemsoftware op 1 cd

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 08:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
het gaat niet om het modem, maar om bijgeleverde PCMCIA kaart ! Van het modem is alles aanwezig ! Alles is geleverd via XS4ALL (de speciale aktie die ze hadden voor abonnees die al lang ADSL hebben)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 08:42 ]

Verwijderd

ok, niet goed gelezen, had niet gezien dat xs4all hem geleverd had.
dan zou ik zeggen: xs4all bellen; zij moeten gewoon die software leveren.

offtopic:
wat ik eerder trouwens bedoelde was, dat de kpn-cd zowel de software van het modem bevat, als ook de drivers voor de 110g. ALS het dus door kpn was geleverd, had je de drivers op diezelfde cd kunnen vinden dus. maar goed, dat is niet van toepassing.

schrijf hier anders even alles op wat op de cd zelf (die van het modem dus) geschreven staat, dan weten wij ook iets beter wat er meegeleverd is aan software.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 09:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat niet om het modem , het gaat om de Speedtouch 110g PC Card (pcmcia wifi kaart). Bij dit kaartje ontbreekt de CDROM met de drivers ! Op het doosje van deze kaart staat expliciet vermeld dat er een CD en een handleiding bij moet zitten. Die CD (en de handleiding) ontbreekt dus.
de helpdesk van XS4all heeft nog niet op mijn mail gereageerd !

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 09:10:
Het gaat niet om het modem , het gaat om de Speedtouch 110g PC Card (pcmcia wifi kaart).
dat is drie keer, ik had je de eerste keer al begrepen hoor. :)
Bij dit kaartje ontbreekt de CDROM met de drivers ! Op het doosje van deze kaart staat expliciet vermeld dat er een CD en een handleiding bij moet zitten. Die CD (en de handleiding) ontbreekt dus.
zoals ik al zei: ALS het gehele van kpn was gekomen, staan de drivers van die kaart op de cd van het modem. wellicht heeft xs4all dit truukje ook uitgehaald. wellicht kunnen we je dit vertellen als je even doorgeeft wat die cd zelf aangeeft. jij wil onze hulp, toch? dat werkt het makkelijkste als je ons ook de info geeft waar we expliciet om vragen. NOFI.
de helpdesk van XS4all heeft nog niet op mijn mail gereageerd !
dat is het voordeel van bellen: dan krijg je direct iemand te spreken. of die ook een antwoord heeft is punt 2, maar het contact is een stuk directer dan bij mail.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:29

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ram de kaart erin, en je ziet dat windows nieuwe hardwrae gevonden heeft, vervolgens zul je de echte fabrikant van de PCMCIA zien (thomson heeft er gewoon een eigen label opgeplakt) en je kunt zo googlen op de drivers.

Tijd voor een nieuwe sig..

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:29

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Speedtouch HELPDESK: 0900-2375457

Tijd voor een nieuwe sig..

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-04 07:15