Toon posts:

[STEAM] 'client sent drop' e.a.

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zo,

even gezocht maar nog niks hierover kunnen vinden in SPV, 'zeh propleum':

Ik start CS (1.6 via Steam) op en ga gamen.
9 van de 10 keer dat er een mapchange is gaat alles goed, de 10e keer krijg ik een error dat mijn *.mdl (mijn model file, meestal van een wapon of een skin van terror) niet klopt. Steam kapt ermee.

Mijn Steam is niet gemodt, ik heb geen skins, gewoon clean install, even de controls ingesteld en spelen maar.
Iemand enig idee wat hieraan te doen is? Ik weet zelf dat je exit-logout kan doen, maar dat is zo ontzettend tijdrovend elke keer :/

Probleem 2 (en meteen het meest irritante):
'Client sent drop'

Hier kan ik dus echt niks mee. Ineens verbreekt CS de verbinding en flop zit ik weer in het CS begin scherm (met options, play online enzo). Wederom, ik heb niks aan mijn cs veranderd.

Ik zit momenteel achter een router en we hebben hier ADSL, maar in mijn vorige hut met @home breedband gebeurde dit niet, met @home basic wel.

Dit is allemaal vrij storend, en op het drop-bugje kan ik dus alleen me pc restarten wil ik weer kunnen paffen.

Iemand hier die een oplossing weet?

[edit]
Misschien voor de handigheid even mn specs:

-CS 1.6, geen mods wat dan ook. 100% clean.
Geen anti-cheat programmas als CD draaien, geen Servers oid inde buurt, choke 0, loss 0, ping meestal tussen 20.
-PC, AMD1800+, Radeon9000, 512 intern, vrij recente drivers (hier kan het niet aan liggen, zelf al uitgesloten).
Eehm, ADSL verbinding rates e.d. staan goed.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 03:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
*schop*

Niemand die me hiermee kan helpen? :'(

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
heb je CZ geinstalleerd? deze heeft namelijk andere models dan CS, en deze CZ models zie je dan ook in CS.

ik heb gehoord dat somige van die models corrupt zijn, en SOMS fouten geven met vac.
download ergens vandaan (google) de originele models en zet ze in deze directory:

steam\steamappz\<jouwusername>\Counter-strike\cstrike\models\player\ (en dan de naam van het model)
dus bijv '..models\player\urban\urban.mdl'

[ Voor 3% gewijzigd door BasieP op 04-09-2004 17:29 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, nee heb geen CZ...

Pre-load dat automatisch? En zo ja, vervangt het dan ook meteen de models? Nee toch..

Thnx, maar er moet iets anders zijn, heb steampowered.com al doorgezocht staat wel wat, maar dan over firmware van mn router... zucht, zou het probleem helemaal daar liggen? Ik had het namelijk ook met een doodgewone @Home modem..

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem |:( Ik snap echt niet wat ik ermee moet. Als ik mijn console open zie ik dit:

Your connection has been terminated because of
memory corruption on your computer.

For help resolving this problem, visit:
http://www.steampowered.com/index.php?area=cheat_form

If you continue playing without resolving
this problem, your computer may trigger
Half-Life's anti-cheat system, causing
you to be banned from playing on secure
servers.
Client sent 'drop'

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:14
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 08:39:
Ik heb precies hetzelfde probleem |:( Ik snap echt niet wat ik ermee moet. Als ik mijn console open zie ik dit:

[...]
Wat nog niet inhoud dat je moet gaan crossposten ;)
[rml][ CS (CZ)] Client sent 'drop'[/rml] is genoeg.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.