Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

CCFL doet raar!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,
Ik heb dus van de week CCFL besteld, en vanmiddag binnengekregen.
Ik heb deze aangesloten.
Deze is sound active.
Nu heb ik 'm eerst gewoon een uurtje laten branden.
Daarna heb ik 'm op sound active gezet, coole effecten enzo met bass en andere geluiden. Nu wilde ik dit vanavond weer een keer gaan doen, maar nu doet ie het opeens niet meer! Als ik 'm van normaal naar sound active doe (via knopje), dan slaat de PC af! Als ik de stekker ff uit de voeding haal, en 'm er weer in doe, dan doet de CCFL het gewoon, maar GEEN sound active. Deze staat daar dan wel op, maar laat de CCFL gewoon branden.
Wie o wie kan me helpen met dit ding gewoon te laten draaien??

PS: Het is een Dual CCFL van AC-Ryan.
;)

Verwijderd

Ik zou zo het probleem niet weten ,misschien heb je hier wat aan (staan wat mogelijke oplossingen opgesomt):
Pc valt uit na inschakelen van neon bar

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 01:25 ]

Verwijderd

Dit klinkt als kortsluiting misschien kun je kijken of er geen kabels bij de schakelaar zitten die niet tegen elkaar aan horen te zitten?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, kabels zitten allemaal goed..
En dat andere topic had ik al bekeken, maar daar staat ook niets in...
:(

• RoBBS
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-10 22:42
wat voor voeding heb je en wat voor apparatuur heb je er in hangen?

I said I'd be back...

Verwijderd

Ik heb een dual CCFL van A.C. Ryan en ik meen dat er op de verpakking stond dat je, terwijl je PC uitstaat, je CCFL sound active moet zetten als je wil. Bij mij gaat de PC ook uit als ik hem omswitch terwijl hij aanstaat... Dus gewoon terwijl je PC uit is die schakelaar omzetten en dan aanzetten...

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 16:26

Row

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 08:10:
Ik heb een dual CCFL van A.C. Ryan en ik meen dat er op de verpakking stond dat je, terwijl je PC uitstaat, je CCFL sound active moet zetten als je wil. Bij mij gaat de PC ook uit als ik hem omswitch terwijl hij aanstaat... Dus gewoon terwijl je PC uit is die schakelaar omzetten en dan aanzetten...
probeer hem eens op een andere pc te testen.

Verwijderd

RoBBS schreef op 03 september 2004 @ 07:46:
wat voor voeding heb je en wat voor apparatuur heb je er in hangen?
Dat was dus ook mijn eerste reactie...ik bedoel, als je maar 300watt hebt, met een hele zware videokaart, 2 harde schijven, 3 reepjes geheugen, en nog meer van die ongein, dan is het wel duidelijk lijkt me :)

• PhoDB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-08 06:03
dat heb ik ook gehad, nu is mijn sound controller naar de maan, ben blij dat de neonlampen niet kapot zijn

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 12:18:
[...]

Dat was dus ook mijn eerste reactie...ik bedoel, als je maar 300watt hebt, met een hele zware videokaart, 2 harde schijven, 3 reepjes geheugen, en nog meer van die ongein, dan is het wel duidelijk lijkt me :)
Goh, ik heb maar 1HDD, en een 9600SE, dus dat is ECHT niet te veel.
En in een ander topic had iemand een Antec 430Watt, en die had het zelfde probleem...
Dus nee, dat is het niet!
:(

• RoBBS
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-10 22:42
Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 08:10:
Dit lijkt me dan toch de meest plausibele oplossing

I said I'd be back...

Verwijderd

Topicstarter
Ja, heb ik nu gedaan.
Maar als ie dan op sound active staat, dan brand ie gewoon.
Nu heb ik ff GS-Sytems gemaild, en die zeggen dat de inverter kapot is.
Nu krijg ik gratis een nieuwe inverter thuis gestuurd.
Goede service, GS-Systems!
Toppie!!

Verwijderd

Hopenlijk doet die het wel goed, het kan natuurlijk zijn dat het een fout is in een heel serie inverters, :) maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen he :)

Verwijderd

Topicstarter
Precies!
;)
Pagina: 1