[OE] Address book exporten via explorer oid

Pagina: 1
Acties:

• Jig
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-07 16:06
Ik heb nu een nieuwe 200gig HD als primary hd erin zitten. Daar staat nu me windows dus op. Ik ben alleen vergeten om van me oude win install, die nu als secundairy hd erin zit, netjes het Outlook Express address book te exporten. Ik heb al wel me emails gevonden, maar staat dat address book ook nog ergens opgeslagen zodat ik em kan kopieren?
Alvast bedankt.

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Ja die staat daar opgeslagen en als het goed is kan je die ook netjes kopieren. Wij weten natuurlijk niet of jij hem op een exotische lokatie hebt gezet. Zoek hem dus op, tis een *.wab file.

Verwijderd

kiek maar eens op www.vimar.nl onder het kopje van tutorial (de site is nog in ontwikkeling...)

• Jig
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-07 16:06
Probleem is juist dat ik van tevoren bij mijn oude win-install NIETS heb geexport, dus ik heb (volgens mij dan) helemaal geen .wab file. Ik heb er al naar gezocht en geen resultaten. Maar Outlook moet et toch ergens opslaan? Iemand enig idee waar?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

winkey + F > *.wab.
Als het niet teveel moeite is kopieer je dat ding naar je nieuwe setup en importeer je die vanuit je (nog lege) nieuwe adres boek.

Nog simpeler:
Open adresboek (ja die in je startmenu ja)
kies bestand > importeren > adresboek > bladerdeblader naar je recovered gebruikersnaam.wab van je oude install > klikkerdieklik.

De Helpfiles van OE zijn best wel leerzaam trouwens.
Ideetje?

http://insideoe.tomsterdam.com/

Move naar Software Algemeen aangevraagd ;) Last time I checked was OE geen OS maar een Software onderdeel wat compleet te deinstalleren is (als je clue hebt).

[ Voor 58% gewijzigd door alt-92 op 03-09-2004 01:24 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik ga je topic nog even verplaatsen naar Software Algemeen - vragen over Outlook Express horen daar beter thuis :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen
Pagina: 1