vriend van mij heeft een HP notebook.
nam deze een keer mee naar de kroeg, en raad eens... hij laat hem op de grond flikkeren.
met als gevolg beeldscherm kapoet.
heeft ie een nieuwe besteld op E-bay bij een of ander amerikaans bedrijf, krijgt ie hem thuis, past ie niet in ZIJN notebook.
naja, pech zou je zeggen, maar wel zonde ( 280 dollar)
nu heeft ie hem te koop staan ( www.tweakers.net/aanbod )
maar ik zat zo te denken, kan IK er niet wat mee?
ik ben een beetje bekend op technisch gebied, maar ook niet afgestudeerd erin.
ik zat te denken, kan ik er niks van maken? home made TFT, of evt inbouwen in de auto...
ik zal even een paar pics posten:

dit is em dus...
zoals je ziet zitten er achter op 2 kleine vierkante stekkertjes. hoe kan ik dit omvormen zodat het evt past op een VGA aansluiting? of komt er nog meer bij kijken ( neem aan dat het ding ook wel een beetje stroom lust.)
iemand een idee of dit een haalbare kaart is, of kan ie beter wachten tot er iemand komt met een kapotte notebook/TFT waar deze wel in kan?
nam deze een keer mee naar de kroeg, en raad eens... hij laat hem op de grond flikkeren.
met als gevolg beeldscherm kapoet.
heeft ie een nieuwe besteld op E-bay bij een of ander amerikaans bedrijf, krijgt ie hem thuis, past ie niet in ZIJN notebook.
naja, pech zou je zeggen, maar wel zonde ( 280 dollar)
nu heeft ie hem te koop staan ( www.tweakers.net/aanbod )
maar ik zat zo te denken, kan IK er niet wat mee?
ik ben een beetje bekend op technisch gebied, maar ook niet afgestudeerd erin.
ik zat te denken, kan ik er niks van maken? home made TFT, of evt inbouwen in de auto...
ik zal even een paar pics posten:

dit is em dus...
zoals je ziet zitten er achter op 2 kleine vierkante stekkertjes. hoe kan ik dit omvormen zodat het evt past op een VGA aansluiting? of komt er nog meer bij kijken ( neem aan dat het ding ook wel een beetje stroom lust.)
iemand een idee of dit een haalbare kaart is, of kan ie beter wachten tot er iemand komt met een kapotte notebook/TFT waar deze wel in kan?