eigen programma schijven

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• ken536
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-08 11:10
Met welk programma kan ik een eigen .exe programma schrijven. En is er een gratis versie van. Zo ja, waar kan ik deze dan downloaden?

Ik ken visual basic wel, maar dit is niet gratis. en kan ik ook nergen downloaden.

Alvast bedankt
ken!

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

als je C++ leert zijn er denk ik wel enkele gratis compilers te vinden.

www.borland.com bvb

als je nog studeert kun je ook aan een studentenlicentie komen voor het hele Visual Studio pakket...

[ Voor 36% gewijzigd door H!GHGuY op 03-09-2004 00:01 ]

ASSUME makes an ASS out of U and ME

Verwijderd

Probeer het een door op Google te kijken naar freeware compiler. Zijn iig. genoeg te vinden, maar het ligt er maar aan welke (computer)talenknobbels jij al bezit of kan bemachtigen ;)

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:38
Zijn er geen freeware tools van VS.NET 2005 beta ? Daar kan je wel redelijk makkelijk tools mee ontwikkelen.

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

ken536 schreef op 02 september 2004 @ 23:54:
Met welk programma kan ik een eigen .exe programma schrijven. En is er een gratis versie van. Zo ja, waar kan ik deze dan downloaden?

Ik ken visual basic wel, maar dit is niet gratis. en kan ik ook nergen downloaden.

Alvast bedankt
ken!
De Gnu C en C++ compilers zijn gratis, daarmee kun je C en C++ programma's compileren, evenals met DJGPP die ook gratis is.

Voor Java zijner ook executable-compilers (voor zowel windows als linux)

Delphi is ook wel gratis te vinden geloof ik, dus je hebt keuze genoeg :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Er zijn enorm veel compilers in de wereld, ook zeker gratis. En niet alleen voor Windows.

Als je wilt leren programmeren, koop een boek of wat, ga lezen, ga proberen en het wordt wat O+

Dit soort vragen zouden in Programming & Webscripting kunnen, maar aangezien er daar al heel erg veel over is gezegd (zie ook de FAQ aldaar) en er nog veel meer is gezegd op de rest van het WWW en het verdere internet, sluit ik dit topic. Neus wat rond en je krijgt vele antwoorden (zie ook hierboven O+ ), GoT is geen gooi-maar-neer-helpdesk ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.