Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Goedkope waterkoeling gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De titel zegt t al ik zoek een redelijke waterkoeling voor een zacht prijsje de eisen zijn complete koeling + northbridge en vga blokje. Noem je prijs of als je er iets anders voor wilt (te ruil) kan dat ook. Contact me @ msn or email w.vandeneerenbeemt@wanadoo.nl

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-11 09:05

DinX

Motormuis

Vraag & Aanbod is hiervoor gemaakt

:)

edit: crossposten is hier trouwens ook niet echt geliefd (goeiekope waterkoeling gezocht/)

[ Voor 87% gewijzigd door DinX op 03-09-2004 00:02 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 12:28

dawuss

gadgeteer

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 23:53:
Contact me @ msn or email w.vandeneerenbeemt@wanadoo.nl
offtopic:
Dat is hier niet echt gewenst. Als iedereen dat namelijk zou doen, verliest GoT nogal snel haar archiefwaarde ;)

Verder doet dit hele topic me wat aan als een soort advertentie. Als je een tweedehands setje zoekt, kun je beter bij Tweakers.net vraag & aanbod zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door dawuss op 02-09-2004 23:55 . Reden: url fixed ]

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• sw_reijnders
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-08-2022
zoek maar in de pricewatch van tweakers.net anders 2de hands op marktplaats.nl maar niet hier. Lees de FAQ en de policy eerst eens door. Staat veel in.

Ook kun je op tweakers.net en vergelijkbare sites reviews lezen. Goedkope waterkoelingen zijn vaak niet de beste. Ook met betrekking tot afdichting van de slangen. Ik zou het niet riskeren om water in je pc te krijgen.

Verwijderd

kijk bijvoorbeeld zelf eens rond op verschillende web winkels, en ook in de pricewatch kijken kan geen kwaad :)

handige link hier voor is www.tweakstore.nl

GoT is geen "marktplaats"!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 11:34 ]

• Xevox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-07-2022
je kan ook alles (nouja bijna alles) zelf maken :) zelf koelblokken solderen en vreesen en een rad haal je bij de auto sloop voor 15 euro en een pompje bij de intratuin oid reservoir kan je ook uit verschillende dingen maken :) be creative ;) het is wel goedkoop :P je hebt dan mischien niet de top prestaties maar water koeling heb je iig :P

[ Voor 15% gewijzigd door Xevox op 03-09-2004 13:16 ]

BramBoterham

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10 00:17
LJ LIGHTNING schreef op 03 september 2004 @ 12:23:
je kan ook alles (nouja bijna alles) zelf maken :) zelf koelblokken solderen en vreesen en een rad haal je bij de auto sloop voor 15 euro en een pompje bij de intratuin oid reservoir kan je ook uit verschillende dingen maken :) be creative ;) het is wel goedkoop :P je hebt dan mischien niet de top prestaties maar water koeling heb je iig :P
Geen top prestaties? mijn zelfgemaakte waterblokje van een dragon orb 3 en een koperen kachelradiator presteert beter dan veel van die goedkope waterkoelingsetjes die overal te koop zijn, ik was maar 50 euro kwijt in totaal.
Nou zijn die kachelradiatoren meestal stukken groter dan die bij die goedkope setjes zitten dus dan haal je zoiezo betere prestaties.

Maar voor de topicstarter: ik zie nergens staan voor wat voor cpu en videokaart je een waterblok zoekt, dat is nogal handig om te weten.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• Xevox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-07-2022
bobo1on1 schreef op 03 september 2004 @ 13:02:
[...]

Geen top prestaties? mijn zelfgemaakte waterblokje van een dragon orb 3 en een koperen kachelradiator presteert beter dan veel van die goedkope waterkoelingsetjes die overal te koop zijn, ik was maar 50 euro kwijt in totaal.
Nou zijn die kachelradiatoren meestal stukken groter dan die bij die goedkope setjes zitten dus dan haal je zoiezo betere prestaties.

Maar voor de topicstarter: ik zie nergens staan voor wat voor cpu en videokaart je een waterblok zoekt, dat is nogal handig om te weten.
hm ja je hebt wel gelijk denk ik (ik heb zelf nog geen water koeling dus ik kan niet uit ervaring spreken ;) ) maar ik heb verhalen gelezen dat het niet echt top prestaties gaf maar als dat wel kan dan had ik het fout sorry :)

BramBoterham

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:40

Wimo.

Shake and Bake!

Ik heb nog wel wat liggen .. mail me op wimo@chello.nl

Verwijderd

Het forum is niet bedoeld als marktplaats. Daarvoor is http://www.tweakers.net/aanbod voor.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.