Mp3 Discman

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

• Blue-Bird
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:13
Ik zit eraan te denken om een mp3 discman te kopen. Niet de Expanium want die is me veel te duur. Hebben jullie ervaring met de Lenoxx en de Napa? Klopt het dat de
geluidskwaliteit van Lenoxx slechter is dan de Napa. De Napa heeft weer de mogelijkheid om vcd's af te spelen. Hoe is die kwaliteit?
Welke kan ik het beste kopen? In prijs maakt het niks uit.
/edit>
Kan ik ook beter doorsparen voor de Philips?
/edit>

Verwijderd

ik zou nog heel even wachten met kopen als ik jou was, want Lenoxx komt midden januari met 2 nieuwe modellen die veel interesanter zijn (verder zeg ik nix...) ;)

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-08 22:46

ALH

en overweeg misschien toch nog een MD-speler als je toch gaat wachten...

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• Blue-Bird
Gaan de 2 Lenoxx modellen net zo veel (of weinig :7) kosten als de Lenoxx van nu?
Zijn er al specs?

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:52
afstandsbediening, id3 tag :9

de geluidskwaliteit van de napa schijnt te zuigen :r , van de lenoxx zeggen ze dat het goed is, met andere koptelefoon.

• Blue-Bird
Is er ook al iets over de prijs bekend?
Want ID3-tag support is zeker heel mooi.

Verwijderd

ja er komt er een die ook id3-tag heeft en dacht eentje rond de 325 en een rond de 499 gaat leuk worden nieuw jaar even geduld nog.. kep ff geen specs voor je.... ja heb ik wel maar kan ik niet geven laten we het daar maar op houden..
:)

• Blue-Bird
The_Hive: kan je die specs niet ff mailen ofzo. Als de nieuwe niet veel duurder is dan degene die nu uit is wacht ik ff.
Als ik jouw verhaaltje goed begrijp (is een beetje onduidelijk geschreven) komt er een Lenoxx uit met ID3-Tag voor ongeveer 325 piek?

Verwijderd

De scores die ik toeken zouden worden

Expanium 100%
Napa 45%
Lennox 75%

Verwijderd

ik zeg niks meer.. ik zou wachten zo lang ist ook weer niet.. ent is et waard....
*D

• Blue-Bird
Kan je echt niet ff wat specs mailen ofzo?
Ik zal niks doorvertellen.
Ik moet het echt weten want ik ben bijna jarig en als ik wacht moet ik weten weten waarop :). Hoe kom jij eigenlijk aan die specs?
Geef anders ff je e-mail adres.

Verwijderd

Hieronder staan wat specs van de nieuwe Lenoxx 2:

Autodetection Audio CD,CD-R,CD-RW,MP3 files
60 Seconden electronische schok bescherming/Anti shock
VBR & Standaard Bitrate goed tussen 64 kb/s -224 kb/s advies;128kb/s
500sec opname mogelijkheid/Voice recorder
Ondersteuning voor VideoCD's (VCD's)
Equalizer: Normal,Bass,High Bass,Super-Woofer,HighTreble.
DBBS Dynamic Bass boost System
Ondersteunt 7 subdirectory's en beschikt over een line out
Werkt op 2x 1,2v 1100mAH batterijen goed voor een speelduur van ca 6 uur (verhoogd, het was 4 uur)
Stereo-Oortelefoon, 5v Ac voedings adapter
Afmetingen: L 14,5cm B 13cm D 2,8cm / Gewicht: 250g
:)

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Effe een vraag wat ik het beste kan doen...
Ik heb een Expanium gekocht bij It's en nu heb ik afgesproken dat mocht ie me niet bevallen, ik hem binnen twee dagen na aankoop (uiterlijk morgen dus) terug kan brengen en geld terug krijg... Op zich bevalt ie wel, maar hij heeft wel een paar nadelen, hij kan niet spoelen in MP3's, tussen elk MP3tje zet ie 3 sec. pauze en het inlezen van een cd duurt erg lang... Het geluid daarentegen vind ik geweldig.

Alleen die Lenoxx dingen lijken me wel cool, vooral die van 499 aangezien die ID3 ondersteuning heeft...
Wat zal ik doen, terugbrengen en wachten of de Expanium houden?

P.S. The_Hive, heb je ze al gezien en gehoord? Is de shockproof even goed als bij de Lenoxx 1?? En hoe is de geluidskwaliteit?

Verwijderd

`blijf die expanium houden.
echt zodra je de lenoxx koopt moet je weer nieuwe oortelefoontjes kopen
expanium heeft 100 sec anti schok lenoxx maar 60 en als ik de expanium al kan laten overslaan, zelden maar het is mij gelukt dan betaal ik daar graag voor dus ou hem nou maar

• TheOneLLama
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-01-2022

TheOneLLama

A llama like no llama before

Ik heb net de Lenoxx..
Zwaar goed ding :)
Alleen jammer van gee ID3 tags ondersteuning :(
Verder.. ja.. geen VCD ondersteuning.. Do I Care?
Die NAPA is echt zwaar kut als je er mee wilt gaan fietsen ofzo slaat heel de tijd over.. de Lenoxx met MP3 Cd's Helemaal Niet

Opera OpenOffice.org Jabber Psi jabber://llama@mordax.com

• Martijn
  • Nu online
Ik heb de Lenoxx ook gehad, de Philips vind ik wel mooier klinken, maar als ik straks voor 499,- een Lenoxx met ID3 en remote (zat er volgens mij ook bij) krijg, dan vind ik dat niet zo'n slechte deal. Ik heb de Expanium ook voor die prijs gehaald... Iemand?

• Blue-Bird
Is er al iets bekend over de prijs van de Lenoxx 2?

Verwijderd

Just so you know, je kan de expanium al voor 473 piek kopen ipv de aangekondigde 599..

WEX (Wannahaves EXchange - van dat Veronica programma) moet je effe in pricewatch checken voor de link..

dus zo duur isie niet..

• Blue-Bird
Als je hem vergelijkt met de Lenoxx vind ik hem wel duur. Wat kan die Expanium eigenlijk meer?

• Martijn
  • Nu online
Niks meer, alleen maar minder. Ja hij heeft wel een afstandsbediening en iets meer shock proof, maar dat merk je toch niet. Hij leest wel alle cd's perfect, en daar had ik met de Lenoxx nog wel eens problemen mee...

• Blue-Bird
In maart komt er een nieuwe mp3 discman op de markt: de Classic CM-415. heeft iemand hier al wat van gelezen? en de belangrijkste vraag:): heeft hij ID3-tag support

• Blue-Bird
Niemand hier iets over gelezen?

Verwijderd

Koop geen napa mp3 discman. ik heb hem gehad maar na twee dagen terug gebracht omdt er van alles aan makkeerde.

hij las de mp3's niet goed en steeds maakte hij de nummer niet,
de antischok werkte voot geen meter en de geluids kwaliteit was ook onder de maat.
mijn vader heeft expanium en die heb ik vergeleken met de napa en met alles was hij beter.

• Blue-Bird
Ik heb een review van de Classic CM 415. http://hardware.dmusic.com/reviews/cm415/
Het lijkt me een hele mooie speler voor maar $99. En het mooiste is dat hij ID3-tag support heeft. Hij komt in maart uit en bij mp3spelers.nl kan je alvast inschrijven voor 399 piek. Ik denk dat ik hier maar op ga wachten

• Martijn
  • Nu online
Nou, wat ik daar lees, wat een brak ding.
Slaat soms over, 3-5 sec. pauze tussen songs, geen hold knop, brakke resume, trage laadtijd... Wat een kut ding, ik hoop dat de Lenoxx van 499,- (met ID3 en remote) mooier is, want ik moet er ook weer een hebben...:)

• Nick|IA
  • Laatst online: 16-03-2018
Om te beginnen: als je twijfelt tussen No-name, Napa, Lenoxx en Pine: http://www.mp3infopoint.com/reviewtemp.php3?Idnr=5.

Binnenkort zullen we die andere ook nog maar eens gaan reviewen.

Er komt in februari een JazPiper MP3CD speler, voor 299 piek.

Hier meer over de Lenoxx 2: http://www.mp3infopoint.com/nieuwstemp.php3?Idnr=345. Aha, de Lenoxx 2 heeft nog geen ID3-tag support, de Lenoxx 2001 wèl.

Wat vinden jullie van dit apparaat bij Shop.nl? Hij heeft alleen geen ID3-tag support, en is ook niet schokbestendig|:(

Als je op een MP3CD speler wilt wachten, wacht dan op deze.

• Martijn
  • Nu online
Ja, wanneer komt die nou eens in NL ?
Deze is ook supervet trouwens, nog mooier als de RCA...:9:9:9

• Nick|IA
  • Laatst online: 16-03-2018
Ik vind 'm een stuk lelijker DAN de RCA hoor...B-)

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Op zaterdag 30 december 2000 10:49 schreef hkersting het volgende:
Ik heb een review van de Classic CM 415. http://hardware.dmusic.com/reviews/cm415/
Het lijkt me een hele mooie speler voor maar $99. En het mooiste is dat hij ID3-tag support heeft. Hij komt in maart uit en bij mp3spelers.nl kan je alvast inschrijven voor 399 piek. Ik denk dat ik hier maar op ga wachten
wow $99 = f399 :?

WEBN & chill (@IBKR)

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

Lenoxx (1) is gewoon goed, leuk kleurtje ;) Overslaan lukt me zeer moeilijk (op de brommer ed zonder tikken)... Geluid is ook goed..

Mzzl

Wat er ook gebeuren moogh...

• Martijn
  • Nu online
Ik vind de Lenoxx 1 helemaal niet zo geweldig. Ik heb hem gehad, en ik vind hem er ongelooflijk goedkoop uitzien, echt alleen maar plastic. Heeft geen ID3, geluid niet echt super, vreet batterijen, geen remote, klote oordopjes... Het enige dat ik echt goed vond aan de Lenoxx 1 was dat ie niet oversloeg en cd's best snel inlas...
Hopen dat de RCA of Lenoxx 2001 beter is...:)

• Martijn
  • Nu online
Nou, ik heb MP3CDSPELERS.NL gebeld. Dat is DE importeur van Lenoxx. En volgens hun komt er binnenkort maar één nieuwe Lenoxx speler uit. Dat is de Lenoxx2. Van de Lenoxx 2001 was geen sprake... Zelfs nog nooit van gehoord. MP3MAN.NL vertelde mij wat anders, namelijk dat er wel een Lenoxx 2001 kwam. Maar dat snapte MP3CDSPELERS.NL weer niks van, MP3MAN is namelijk een afnemer van MP3CDSPELERS.NL... Ik snap er dus niks meer van, maar wanneer de importeur stellig beweerd dat er geen twee nieuwe modellen komen, dan zal dat denk ik wel waar zijn...:(

The_Hive, wat heb je hier op te zeggen??

Verwijderd

expanium rules!

• JvS
  • Laatst online: 22:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

loekie: niet topics omhoogschoppen met onzin :(

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.