Toon posts:

Asus Ati Radeon 9600-TX 128 MB functioneert niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeieavond,

Sinds vorige week ben ik in het bezit van de volgende onderstaande configuratie :

Intel P4 3,0 Ghz
2x 256 DDR 400
Asus Ati Radeon 9600-TX 128 MB
MSI 865PE Neo2

Als ik nu bijvoorbeeld Soldier of Fortune, Medal of Honor speel zijn de graphics echt onwijs belabbert. En op het moment dat er veel tegenstanders in beeld zijn wordt het beeld helemaal schokkerig!

Nu heb ik al een aantal dingen geprobeerd o.a direct-x upgraden ik draai nu versie :
9.0b (4.0.09.0000.092) en heb ik de nieuwe drivers geprobeerd die in de meuktracker stonden : Omega Catalyst 2.5.67
En nog steeds beroerde prestaties in games.

Tevens als ik mijn pc aan doe; pakt hij niet meteen de monitor en moet ik hem vaak 2 a 3 resetten. Soms zie ik even snel in beeld : Dram is to tightly

Kan iemand advies geven zodat ik normaal kan gaan gamen, want dat moet natuurlijk te doen zijn met zo configuratie.

Alvast bedankt

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Zet je settings van je geheugen eens wat losser ipv cas 2~2,5 eens op 3 en kijk of je problemen dan weg zijn.

Overigens wat voor voeding heb je en hoe zit het me je afwijkingen op de voltlijnen ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 20:05
Qua drivers zou ik DirectX 9.0c en Ati Cataclyst 4.8 proberen.
Dat zijn de laatste stabiele versies.

Die error over DRAM geeft echter aan dat er iets met de hardware niet goed zou zijn.
Is er niet zo'n programma waarmee je artifacts op kan sporen?

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
http://www.xbitlabs.com/n...splay/20030328095442.html

Heb even opgezocht wat een 9600 TX kaart nou precies is. Benchmarks heb ik niet kunnen vinden, maar het zou zo maar kunnen dat 't gewoon een langzame kaart is.

Op welke snelheden draait je core / mem van je videokaart?

Verwijderd

Topicstarter
Mijn GPU staat op : 499.50 en mijn geheugen op 297.00
En mijn 3D-settings staan trouwens op Direct-3D

Het zou toch belachelijk zijn dat ik met een 9600XT niet normaal een spelletje kan spelen ??

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even een atitool gebruikt kijk zelf maar :

Afbeeldingslocatie: http://rick.pouwels.biz/opendir/atitool.jpg

Hier ziet na mij inzien alles redelijk er uit....ik begrijp er nix meer van :?
Pagina: 1