[HKBAN]

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Beste Adje(s)....

Vroeger kwam ik hier geregeld langs om op het forum vooral in "SG" en later "HK" om onzinnige onderwerpen/reacties te posten.
Vaak genoeg zo onzinnig dat ik hiervoor al een waarschuwing en zelfs een HK-ban voor heb verdiend.
Ik vind het goed dat dit beleid er is, zodat de kwaliteit van dit forum niet achteruit gaat en er ook mensen zijn, die gewoon plezier kunnen hebben op dit forum.

Ik heb vaak genoeg (en tervegeefs) een Request gedaan om HK access weer terug te verdienen.
En de reden waarom ik nu hier weer post, is omdat ik vaak genoeg links tgen kom die verwijzen naar HK, waar ik dan weer niet bij kan....

VB:
[b]Het Grote laat je desktop zien deel 40 topic[\b]
Dit topic stond vroeger in software algemeen, dus kon ik het altijd gewoon volgen.
Maar sinds een jaar (ofzo) kan dat dus niet meer...

Ik was vroeger een irritante user, ik heb dingen gedaan die niet door de beugel konden, maar het belangerijkste is dat ik ervan geleerd heb!
Ik kan garantie op mijn garantie geven dat ik niet weer die stomiteiten bega, en komop zeg.... hoelang geleden is het sinds ik die ban heb?

Ik hoop dat jullie met een goed argument komen, om me na die lange tijd alsnog geen unban te geven.

Gegroet Jeroen

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-09 22:11

janklp

FortyTwo Capital

Mooie praatjes, had je maar niet zo dom moeten doen. Niet dat ik er ooit iets van gemerkt heb maar er staan duidelijke regels in de policy.

Envelopje met inhoud naar een mod sturen dan maar. 8)7

• Zwerver
  • Niet online
En toch hebben we ook voor jou dit topic in MED gezet:

[rml]***[ HK] Nieuwe toegangsregeling, lees topic voor details***[/rml]

M.a.w. HK-Bans worden niet ongedaan gemaakt, maar je mag uiteraard opnieuw HK-XS aanvragen die dan weer beoordeeld wordt.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

DaNCe2k schreef op 02 september 2004 @ 22:36:
Ik heb vaak genoeg (en tervegeefs) een Request gedaan om HK access weer terug te verdienen.
En de reden waarom ik nu hier weer post, is omdat ik vaak genoeg links tgen kom die verwijzen naar HK, waar ik dan weer niet bij kan....
Toch grappig dat ik geen HKS request van je kan vinden in je posthistory ?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Zakkenwasser
  • Niet online
Januszjes schreef op 02 september 2004 @ 22:39:
Mooie praatjes, had je maar niet zo dom moeten doen. Niet dat ik er ooit iets van gemerkt heb maar er staan duidelijke regels in de policy.

Envelopje met inhoud naar een mod sturen dan maar. 8)7
Ben je een Adje?
Heb je iets zinnigs te posten dan mij te becritiseren dat ik dom ben geweest.... na 3 jaar een HKban te hebben gehad realiseer ik me dat wel jah!

Ik ken de regels, ik respecteer de regels...
Punt.
moto-moi schreef op 02 september 2004 @ 22:46:
[...]

Toch grappig dat ik geen HKS request van je kan vinden in je posthistory ?
hmmzz, de laatste request kan ergens in 2002/ begin 2003 zijn geweest, maar dat weet ik niet meer zo goed.

[ Voor 23% gewijzigd door Zakkenwasser op 02-09-2004 22:48 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
DaNCe2k schreef op 02 september 2004 @ 22:46:
hmmzz, de laatste request kan ergens in 2002/ begin 2003 zijn geweest, maar dat weet ik niet meer zo goed.
Dus je hebt het anderhalf jaar lang niet aangevraagd en nu roep ineens dat je er niet in mag? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Zakkenwasser
  • Niet online
pven schreef op 02 september 2004 @ 22:50:
[...]

Dus je hebt het anderhalf jaar lang niet aangevraagd en nu roep ineens dat je er niet in mag? :?
Read my beginpost, and it all make sense :)

[ Voor 34% gewijzigd door Zakkenwasser op 02-09-2004 22:53 ]

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat

Als je het ongeveer voor woensdag 26 maart 2003 12:58 datum hebt gedaan dan is het bijna logisch dat je geen toegang hebt :). HK heeft toen nieuwe regels gekregen en een nieuwe start, waarbij alleen crew en klein gedeelte users er in kon. Daarna zijn ze begonnen met het toelaten van nieuwe mensen via de manier die in MED staat beschreven en moet je dus even een topic voor aanmaken wil je toegang krijgen :)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
DaNCe2k schreef op 02 september 2004 @ 22:52:
[...]

Read my beginpost, and it all make sense :)
Die heb ik gelezen: je meldt dat je vaak genoeg een request hebt gedaan ; aan de andere kant roep je dat je anderhalf jaar terug voor het laatst een request hebt gedaan. Waarom probeer je het niet nogmaals? Kan volgens mij geen kwaad.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

...

Dan dien je gewoon een nieuwe request in volgens [rml]***[ HK] Nieuwe toegangsregeling, lees topic voor details***[/rml].

Hier is geen topic in Lieve Adjes voor nodig, een HK-XS request in Schop een Modje volstaat :)

LinkedIn
Instagram

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ehmm.. ja.. ik heb geen zin om dit een 'brandt hier de topicstarter af'-topic te laten worden, daarom gaat deze maar op slot.
@Dance2K: je hebt geen HKXS aangevraagd, als je beweerd van wel, ben je echt in de war. Probeer nou maar een request te doen in SM, dan zul je gescreend worden als ieder ander.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.