[Windows Media] Windows Media Player 10 is uit.

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1
Acties:
  • 288 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:40
Het is zover, Windows Media Player 10 is klaar om gedownload te worden.
Hier volgt de link waar je hem kunt downloaden:

- Windows Media Player 10

Ik ga hem zo ook downloaden, en als jullie willen kunnen jullie een 1e impressie posten.

[ Voor 8% gewijzigd door Yonix op 02-09-2004 22:34 ]

• Yonix
Men......ik ben altijd te laat......het was al sinds half 2 vandaag bekend....ach volgende keer beter.
Modjes mijn excuses en dit topic kan dicht.

• PaulZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08 21:01
laat maar...

[ Voor 92% gewijzigd door PaulZ op 02-09-2004 22:39 ]

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-08 18:15

voodooless

Sound is no voodoo!

En :? Moet ik nu blij zijn? Draait niet eens op linux :+, en bij iedere release lijkt het ding groter trager en minder stabiel te worden... Er zijn legio beter players te vinden (zelfs voor windows ;) )

Al die features heb je toch niet nodig... Als ik snel (opstarten binnen 1 sec) fullscreen een filmpje kan kijken, zonder dat het beeld gaat verspringen zodra ik mijn mijn beweeg ben ik al lang tevreden :).

... zo, weer ff lekker geflamed, had ik ff nodig ... En nu zinvolle reacties :P

[ Voor 3% gewijzigd door voodooless op 02-09-2004 22:40 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

hmm .. het heeft een beetje longhorn style :) ziet er wel leuk uit....ik vind het alleen jammer van alle ingebakken reclame

voor de Mac is er ook een programmaatje wat ook de album -plaatjes erbij zoekt..dat zie ik hier ook nu.. wel grappig.. windows loopt een beetje achter de feiten aan op audiogebied & sharegebied (bekijk de frontpage voor het iTunes store idee)

(nou..dit is weer een inzichtvolle reply van me :Y) :P )

[ Voor 8% gewijzigd door gitaarwerk op 03-09-2004 11:13 ]

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
deepspace schreef op 02 september 2004 @ 22:39:
En :? Moet ik nu blij zijn? Draait niet eens op linux :+, en bij iedere release lijkt het ding groter trager en minder stabiel te worden... Er zijn legio beter players te vinden (zelfs voor windows ;) )

Al die features heb je toch niet nodig... Als ik snel (opstarten binnen 1 sec) fullscreen een filmpje kan kijken, zonder dat het beeld gaat verspringen zodra ik mijn mijn beweeg ben ik al lang tevreden :).

... zo, weer ff lekker geflamed, had ik ff nodig ... En nu zinvolle reacties :P
:|

• Fire69
  • Laatst online: 22:50
Mja, had ook zoiets van :Z

Je draait linux, wat kom je dan lullen in een topic over Windows Media Player...
Gitaarwerk schreef op 03 september 2004 @ 11:13:
hmm .. het heeft een beetje longhorn style :) ziet er wel leuk uit....ik vind het alleen jammer van alle ingebakken reclame

voor de Mac is er ook een programmaatje wat ook de album -plaatjes erbij zoekt..dat zie ik hier ook nu.. wel grappig.. windows loopt een beetje achter de feiten aan op audiogebied & sharegebied (bekijk de frontpage voor het iTunes store idee)

(nou..dit is weer een inzichtvolle reply van me :Y) :P )
Volgens mij haalde versie 9 ook al die plaatjes op?

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08-2025

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Ik heb hem sinds gisteravond geinstalleerd, qua functionalteit is ie volgens mij hetzelfde gebleven, maar hij voelt nu wel een stuk sneller aan. Het scrollen binnen de library functie gaat nu veel rapper en vloeiender.
Heb nog niet getest qua processortijd en geheugengebruik, maar ik heb wel wat positieve verhalen erover gehoord.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Verwijderd

ik vind hem best wel lekker.. start sneller op als 9 en ziet er erg gelikt uit..

en ik zie geen reclame behalve die search for online stores.. die moet vast uit te zetten zijn.. want ik denk dat bedrijven dit soort knoppen niet kunnen waarderen.

• Yonix
Ook ik ben er tevreden over, 't ziet er idd erg mooi uit, start (zoals boven al genoemd was) sneller op dan WMP 9 en je hebt alles ook zo'n beetje binnen hand bereik. Ikzelf ben dus erg tevreden als Windows Media Player gebruiker :)

[ Voor 17% gewijzigd door Yonix op 03-09-2004 11:27 ]

Verwijderd

Ja ziet er top uit!

En wat ik helemaal mooi vind is de rip functie die erin zit!!
Iedereen is altijd zo vel tegen het kopieren en microsoft gooit er ff lekker een rip en burn functie in!

Heerlijk

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:34
Hmm klopt het dat je naar Windowsmedia player 9 wordt gelinkt als je op Download Now button klikt :? Ik krijg namelijk Windows mediaplayer 9 series ervoor...

[ Voor 23% gewijzigd door Possible op 03-09-2004 11:50 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Nee, ik heb wel gewoon WMP10 gekregen.
Ik vind em er erg strak uitzien :) Hij start idd erg snel op, gebruik ook niet eens zoveel van mijn geheugen. Ik vind em ook fijner te bedienen als de ouwe.
Nu nog een "open subtitle" knopje net als in Media Player Classic :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Chester op 03-09-2004 11:59 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Possible
Zou iemand mij een directe link kunnen geven dan ? want ik krijg alleen maar de Windows meidaplayer 9 Series site ervoor... erg vaag :?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Yonix
Possible schreef op 03 september 2004 @ 11:50:
Hmm klopt het dat je naar Windowsmedia player 9 wordt gelinkt als je op Download Now button klikt :? Ik krijg namelijk Windows mediaplayer 9 series ervoor...
Had ik gisteren ook, maar met deze link had ik geen problemen:

Klik

Edit: @ Possible: Geen dank ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Yonix op 03-09-2004 12:05 ]

• Possible
dank u :)

Verwijderd

Ik gebruik nog steeds Winamp 5, en ben daar erg tevreden mee. Wat biedt Windows Media Player 10 om mijn slechte ervaringen met Windows Media Player 9 (instabiel, onhandig groot) te doen vergeten?

Verwijderd

media player 10 is zeker een stuk stabieler, 9 en ook de beta's van 10 wilden explorer nog wel eens crashen als ik de taskbar optie gebruikte, deze doet dat absoluut niet. Ook start ie veel sneller op en voelt ie een stuk minder log aan dan 9. Het lijkt er ook op alsof de sound beter is. Alleen maar positieve ervaringen tot nog toe voor mij.

• rjf
  • Laatst online: 03-03-2024

rjf

Vetpriester

Nu weet ik niet of ik hier moet doen maar goed

item mediaplayer 10
probleem:

met mp 9 kon ik zoeken naar al mijn muziek en kon ik sorteren op directory
vanuit de lijst "alle muziek kon ik dan al mijn mp3 album's die staan in de map cd's
zo selecteren en dan een nieuwe playlist aan maken.

Om de een of andere reden gaat dit niet helemaal. Ik krijg mijn directories niet gesorteerd. De lijst älle muziek is een mambo jambo van alle zooi door elkaar heen.

hoe sorteer ik op directory? niet op file name!

gevonden! hokkie aan vinken; onder de mogelijkheden van kolommen.

[ Voor 9% gewijzigd door rjf op 04-09-2004 00:14 . Reden: oplossing gevonden ]

Verwijderd

Ik zag dat je je library kan syncen met je mp3 speler, allen kan dat niet met een iPod :?
Is er een manier dat dat wel kan, of komt dat nog?

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
voor mensen die zich het afvragen (en als aanvulling voor de seach dus):

met windows media speler 10 krijg je ook automatisch het process wdfmgr.exe
deze draait altijd, ookal heb je de MP10 uitstaan.

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

• SigmundFreud
  • Niet online

SigmundFreud

Sic transit gloria mundi

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 17:29:
Ik zag dat je je library kan syncen met je mp3 speler, allen kan dat niet met een iPod :?
Is er een manier dat dat wel kan, of komt dat nog?
Microsoft gebruikt Player 10 als een plug voor de eigen nieuwe online muziekwinkel, dus zullen ze wel 'toevallig' de iPod niet ondersteunen. Het wachten is dan uiteraard op een hack.

...maar ik heb een bel op mijn fiets

Verwijderd

Mooi hoor! Leuke upgrade :)

Nu nog een XP-theme in WMP10 style _/-\o_

• riezebosch
  • Laatst online: 21-06 17:10
Mr.Nobody schreef op 03 september 2004 @ 17:38:
voor mensen die zich het afvragen (en als aanvulling voor de seach dus):

met windows media speler 10 krijg je ook automatisch het process wdfmgr.exe
deze draait altijd, ookal heb je de MP10 uitstaan.
Maar wat doet die dan? Want als ik dat proces kill, en WMP opnieuw opstart wordt niet wdfmgr weer actief. En ook ondanks dat wdfmgr niet actief is, start WMP wel lekker snel op.

Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack

• Jozz
  • Laatst online: 21-08 12:47
Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 16:19:

Idd, dat ziet er strak uit. Het draait ook lekker snel en stabiel. :)

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• riezebosch
En ondersteund ie nu volgens mij MP3 om te rippen! :)

edit:

Alleen geeft ie bij mij nu wazig probleem: als ik wmv van internet wil openen sluit de player af, en als die wmv in een webpagina zit sluit ie zelfs heel IE af :?

[ Voor 64% gewijzigd door riezebosch op 04-09-2004 17:35 ]

Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack

Verwijderd

Als ik naar die link ga en ik klik op downloaden kom ik in een scherm van windows media 9 series.
Klopt dit?

EDIT:
Heb al een rechtstreekse link van iemand gekregen.
http://download.microsoft...A56D73A3-5AD6-4D9C-8BF8-8 57421EC2B22/mp10setup.exe

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 17:39 ]

Verwijderd

SigmundFreud schreef op 03 september 2004 @ 17:42:
[...]

Microsoft gebruikt Player 10 als een plug voor de eigen nieuwe online muziekwinkel, dus zullen ze wel 'toevallig' de iPod niet ondersteunen. Het wachten is dan uiteraard op een hack.
Idd, iemand al een hack gevonden?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 19:56:
[...]

Idd, iemand al een hack gevonden?
Hmm, laat maar. Je kan gewoon je iPod syncen, aangezien er een hd in zit. WMP heeft er alleen geen support voor ofzo.
Het werkt iig :)

Verwijderd

heeft ie nu eindelijk subtitle ondersteuning ?! zo nee is ie nog steeds nutteloos voor mij :(

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 16:19:

Download deze eens, en zet hem in je \windows\resources\themes dir :)

Het is de media center edition theme, maar hij past mooi bij MP10 :)

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Verwijderd

Dank Burning_acid! Erg mooi :)

• sjaakaq
  • Laatst online: 13-08 23:00

sjaakaq

It might get loud

Leuk alleen...WTF...hebben...ze...met...het...icoon gedaan :X

Dit ziet er toch niet ui? (Helemaal niet @ 16x16), totaal niet herkenbaar tussen de rest...

Nou ja...

leoaq.fm // Jeune Loop

• Yonix
Ik vind het icoon wel mooi, ook weer een beetje XP achtig.

• Mr.Nobody
  • Niet online
riezebosch schreef op 04 september 2004 @ 16:27:
[...]

Maar wat doet die dan? Want als ik dat proces kill, en WMP opnieuw opstart wordt niet wdfmgr weer actief. En ook ondanks dat wdfmgr niet actief is, start WMP wel lekker snel op.
wat ie precies doet is mij een raadsel :)
volgens dit forum heeft het te maken met the Windows Driver Foundation

je kun trouwens door het uitzetten van de service "Windows User Mode Driver Framework" voorkomen dat dit bestand weer opstart.

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

Possible schreef op 03 september 2004 @ 12:03:
Zou iemand mij een directe link kunnen geven dan ? want ik krijg alleen maar de Windows meidaplayer 9 Series site ervoor... erg vaag :?
Komt het misschien omdat je de NL versie van XP draait, en de NL versie van WMP 10 nog niet uit is?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:04

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

c70070540 schreef op 05 september 2004 @ 09:42:
[...]

Komt het misschien omdat je de NL versie van XP draait, en de NL versie van WMP 10 nog niet uit is?
Idd. Ik kreeg dit ook steeds. Maar na het aanklikken van een hierbovengenoemde link lukte het wel :)

Ik heb alleen 1 probleem. Ik kan geen rating meer aan mijn nummers geven. Met 9 was het gewoon klikken en klaar, maar hier gebeurt niets? :? Ik kan alleen een rating veranderen van een nummer die al een rating had. :/

He who controls the Spice, controls the Universe.

• riezebosch
Burning_acid schreef op 04 september 2004 @ 21:03:
[...]

Download deze eens, en zet hem in je \windows\resources\themes dir :)

Het is de media center edition theme, maar hij past mooi bij MP10 :)
Is dat een officiele theme van MS ofzo? Want zonder gekraakte uxtheme.dll werkt ie gewoon bij mij! :9 Of is de policy iets aangepast in SP2?

[update]
Het is dus een gelekt theme van Microsoft uit een beta van Media Center 2005: bron

[ Voor 15% gewijzigd door riezebosch op 11-09-2004 21:14 ]

• riezebosch
deepspace schreef op 02 september 2004 @ 22:39:
[...]
[...]
Die dingen kan je trouwen allemaal uitzetten, en bij WMP10 verspringt je beeld ook weer niet meer als je de muis beweegt (was in WMP8 ook niet zo, alleen in 9). En als je direct beeld wilt bij het openen van filmpje moet je gewoon de overlay mode uitzetten:

code:
1
Tools -> Options -> Performance -> Advanced -> Use video mixing renderer

Kan je ook gelijk weer screendumps van je films maken :9

Je kan daar ook Display full-screen controls uitvinken, dan krijg je helemaal geen knoppen meer in full-screen, ook niet als je de muis beweegt.

[ Voor 13% gewijzigd door riezebosch op 11-09-2004 11:03 ]

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:44

phemelrijk

Wat is dat dan ?

[quote]Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 17:36:
Als ik naar die link ga en ik klik op downloaden kom ik in een scherm van windows media 9 series.
Klopt dit?

Dit is de link voor de Engelse versie

http://download.microsoft...57421EC2B22/mp10setup.exe

Verwijderd

Ik heb hem al paar dagen draaien, moet zeggen dat die erg leuk is ( 9 was niks :/ ) maar voor muziek luister ik toch via, jaja de concurrent iTunes })

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 21:19 ]

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 16:49

Godjira

To infinity and beyond!

Ik vind hem fijn werken in ieder geval. Wel moet ik heel eerlijk zeggen dat ik deze lay-out minder mooi vind dan in de 9.x serie. Maar goed, de skins zelf is wel zeer mooi gemaakt.

Profile

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-08 16:19
om effe me zelf te quote:

achter sp 2 zit weer is meer dan het lijkt: ik was net even op wxs aan het surfen en aag ik een topic over sp2 en waarom die gene het niet nam. ik vol bewondering lezen en kwam tot de conclusie dat het niet eens zo een gek verhaal was!! al helmaal als je er net achter komt dat windows media player9 er expres mee wordt geleverd omdat ms een nieuw soort reklame maken in het verzier heeft: een nieuwe vorm van video adverteren via wm9!

link over video adverteren: http://www.unicast.com/ne...om/pr_releases.asp?id=621

na dit stukje gelezen te hebben begon ik eigenlijk te denken wat voor troep hebben ze er nog meer ingestopt?!
ben ik nouw gewoon panisch of hebben ze er nog meer van sulke grappen in gezet?

in andere woorde dat zit ook achter nr 10 van wmp!!! dus het is ook een nieuwe grote reclame post!!! maar dat weerhield mij er eigenlijk niet van om hem te downloaden... :o

edit 14/09/04: ik heb dee eerste link kunnen redden die toch wel het belangerijkst is!! alleen is de collum van internet gehaald bij wxs want ik kan hem nergens meer vinden :( !!

[ Voor 15% gewijzigd door DaannO op 14-09-2004 16:58 ]

• LifeTecH
  • Niet online
Godjira schreef op 13 september 2004 @ 21:21:
Ik vind hem fijn werken in ieder geval. Wel moet ik heel eerlijk zeggen dat ik deze lay-out minder mooi vind dan in de 9.x serie. Maar goed, de skins zelf is wel zeer mooi gemaakt.
Eens, alleen ik vind deze skin wel weer mooier dan die oude :9

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
DaannO schreef op 13 september 2004 @ 21:23:
om effe me zelf te quote:

achter sp 2 zit weer is meer dan het lijkt: ik was net even op wxs aan het surfen en aag ik een topic over sp2 en waarom die gene het niet nam. ik vol bewondering lezen en kwam tot de conclusie dat het niet eens zo een gek verhaal was!! al helmaal als je er net achter komt dat windows media player9 er expres mee wordt geleverd omdat ms een nieuw soort reklame maken in het verzier heeft: een nieuwe vorm van video adverteren via wm9!

link over video adverteren: http://www.unicast.com/ne...om/pr_releases.asp?id=621

na dit stukje gelezen te hebben begon ik eigenlijk te denken wat voor troep hebben ze er nog meer ingestopt?!
ben ik nouw gewoon panisch of hebben ze er nog meer van sulke grappen in gezet?

link van collum: http://www.wxs.nl/planet/...ontentid=506417/sc=ae5182
en of quote...

in andere woorde dat zit ook achter nr 10 van wmp!!! dus het is ook een nieuwe grote reclame post!!! maar dat weerhield mij er eigenlijk niet van om hem te downloaden... :o
kan je je linkje ff fixxen? nu is er niemand die ze zal lezen.

• riezebosch
Linkje. Wat ik eruit opmaak is niet dat er een nieuw soort reclame in WMP9 zit, maar dat het reclamebureau Unicast reclamevideo's geoptimaliseerd voor WMP9 maakt.

Gaat dus ook nog is over WMP9, en niet over 10...

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
[afgesplitst][rml][ Media Player 10] Nu gereleased. Ervaringen please![/rml][/afgesplitst] :Y)

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/nl/images/landing_hero_wmp10player_593x240.jpg
Ik zie nog geen topic hierover, en dacht dat 't wel even het "waarschuwen" waard was? Ook in de meuktracker vind ik niks (althans geen final en NL'se versies)...

http://www.microsoft.com/...dowsmedia/nl/default.aspx
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/nl/mp10/

Ik heb nogal wat problemen met een steeds crashende V9 van de WMP (waarschijnlijk ooit eens een brakke codec geïnstalleerd), dus met een beetje geluk is het nu opgelost!

Om het topic toch nog wat leven in te blazen: post hier je ervaringen...

[ Voor 50% gewijzigd door RobIII op 13-10-2004 16:40 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:58
Hoe kun je dat online winkelen uitschakelen bij wmp 10 want hij maakt steeds contact met internet als ik wmp opstart en dan gaat norton firewall elke keer zeuren over inbraakpoging, iemand?

*edit* Heb het al, stond wat verkeerd bij Norton firewall

[ Voor 14% gewijzigd door Bull op 13-10-2004 17:56 ]

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Mijn Creative Muvo TX synct dus niet met MPlayer 10, hij wordt helemaal niet gevonden :( :(

Ik heb overigens die wdfmgr.exe niet bij de processen staan, zou dat er iets mee te maken hebben?

(nog niet gereboot btw, maar dat hoefde ook niet)

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
In ieder geval heeft het bij mij nogal wat problemen (hangende/haperende/niet uit tasklist verdwijnende WMP) opgelost door 10 te installeren _/-\o_

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-08 05:15
Ik word hier niet vrolijk van...
MP 6.4 rocked nog steeds de pan uit. Al die tierelantijntjes er om heen hoeven voor mij echt niet... :)

Verwijderd

Het lijkt me dat er nog niet zovelen zijn die WMP10 hebben draaien. Kijkt iedereen eventje de kat uit de boom?

Greetz

• Yonix
Nou ik heb hem hier al een tijdje draaien en ik moet zeggen ik ben nog geen probleempjes tegen gekomen. Ikzelf vind WMP10 erg fijn en mooi, maar dat kan misschien komen omdat ik dus al jaren WMP gebruik en nooit WinAmp of andere Multi-Media spelers, behalve voor het afspelen van DVD's daar gebruik ik PowerDVD voor dus....

Oh, en @ NiNzo, mooie Theme, ik zal hem eens gaan proberen ;)

• Dennahz
  • Laatst online: 22:29

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik wil WMP10 wel draaien, maar dat kan niet op 2k :+

Twitter

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 23:04

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Dennahz schreef op 16 oktober 2004 @ 11:22:
Ik wil WMP10 wel draaien, maar dat kan niet op 2k :+
Idd. Ik heb onlangs XP van mijn HD gekickt, en ben terug gegaan naar good old 2000. Alleen geen WMP10. Nou ja, jammer dan. :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Je kan hem trouwens ook rechtstreeks vanaf de microsoft website downloaden. Dan moet je niet registreren bij die andere downloadsite

• Miki
  • Laatst online: 23:24
Um ik krijg bij wmv filmpjes van bijvoorbeeld nosnieuws.nl en iFilm alleen maar geluid en geen beeld. Windows media codecs alopnieuw geinstalleerd maar dat helpt niet, windows media player 10 ook al opnieuw geinstalleerd.

Ik snap er dus geen hol meer van! Wel geluid maar geen beeld bij wmv bestanden, iemand een oplossing?

Relevante info:
Windows XP SP2 met laatste updates
Geen andere codec packs geinstalleerd
Installatie is prima verlopen
Voor systeem zie sig.

Probleem opgelost, las aan de ATI drivers. Versie 4.10 was de boosdoener!

[ Voor 10% gewijzigd door Miki op 18-10-2004 20:02 ]

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
its_me schreef op 13 oktober 2004 @ 19:27:
Mijn Creative Muvo TX synct dus niet met MPlayer 10, hij wordt helemaal niet gevonden :( :(

Ik heb overigens die wdfmgr.exe niet bij de processen staan, zou dat er iets mee te maken hebben?

(nog niet gereboot btw, maar dat hoefde ook niet)
Ik had de schijf als A-drive ingesteld, dan werkt t niet, een ander station toewijzen loste dit probleem op :)

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• SleutelMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-08 00:53

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

iedereen klaagt dat Media Player 10 nog steeds geen subtitle-ondersteuning heeft. Als je het zo graag wilt kun je ook een extern programma gebruiken zoals DirectVobSub Dit programmatje wordt actief zodra je met een Directshow medialplayer een videobestand opent waarvan in de dezelfde map een sub of srt bestand staat met dezelfde naam... En zodra je mediaplayer afsluit is het ook weg. Simpel toch... :P

[ Voor 6% gewijzigd door SleutelMan op 27-03-2005 21:37 ]

You've just spent two seconds reading this signature and learned nothing new.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Goed, de nieuwe skin van WMP10 vind ik dus echt niks. Die van WMP9 beviel me beter, icm. met de Classic skin natuurlijk ;)

Maar goed, de std skin van WMP9 is geen .WMZ bestand. Iemand een idee of de WMP9 skin ergens te extracten is, of verkrijgbaar als .WMZ ? Kan ik em fijn in WMP10 laden :)

Overigens: het wdfmgr.exe process zal voor veel mensen overbodig zijn. Uitschakelen beperkt de std. werking van de player niet, je vind em in je Services lijst onder Windows User ....

[ Voor 25% gewijzigd door roelio op 21-10-2004 10:43 ]

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Ik heb weinig vertrouwen in deze MP. Ik heb al foute ervaringen met WMP9, omdat die gewoon niet op een nette manier te uninstallen is. Als ik dan dit in de FAQ van microsoft lees over het hoe te verwijderen:

Use System Restore in Windows. Windows Media Player 9 Series will be removed and the previous version of the Player will be restored. Any CD tracks that you had ripped (copied) to your computer will remain and can be played in the previous version of Windows Media Player.

Dan heb ik al zoiets van: laat maar. Al die shiny skins heb ik ook niet nodig, het gaat om de media zelf, en niet hoe mooi de speler glimt. Ik hou het dus bij de VLC media player en WinAmp, hoef ik ook geen codecs te installeren :Y)

• DaannO
ik vind dit er erg mooi uitzien maarre hoe installeer ik het of pas ik het toe?!!! :?

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
DaannO schreef op 21 oktober 2004 @ 13:30:
[...]

ik vind dit er erg mooi uitzien maarre hoe installeer ik het of pas ik het toe?!!! :?
1. Download het bestandje
2. pak het uit
3. klik op WMP10NCB.msstyles (te vinden in dat mapje)
4. Wees versteld van de simpliciteit en huiver. :P

• DaannO
Eichii schreef op 21 oktober 2004 @ 13:43:
[...]

1. Download het bestandje
2. pak het uit
3. klik op WMP10NCB.msstyles (te vinden in dat mapje)
4. Wees versteld van de simpliciteit en huiver. :P
zo ver was ik ook gekomen maar dan opent vormgeving zich en dan zie ik gewoon mijn huidige thema namelijk xp--> zilver--->normaal. dus ik zie dat nieuwe thema er helemaal niet tussen?!

• sjaakaq
  • Laatst online: 13-08 23:00

sjaakaq

It might get loud

1 probleem:

WMP10 laat geen ondertitels zien :?

Ik heb in dezelfde map "filmpje.avi" en "filmpje.srt" staan...geen ondertitels terwijl de optie wel aanstaat.

Dus maar BSplayer gebruiken :)

leoaq.fm // Jeune Loop

• riezebosch
DaannO schreef op 21 oktober 2004 @ 13:46:
[...]

zo ver was ik ook gekomen maar dan opent vormgeving zich en dan zie ik gewoon mijn huidige thema namelijk xp--> zilver--->normaal. dus ik zie dat nieuwe thema er helemaal niet tussen?!
Als het geen officiele Microsoft theme is, heb je er een gecrackte dll (uxtheme.dll) of extra programma (StyelXP) voor nodig. Maar zoek eens op royale.zip, dat is een theme die ook heel mooi bij WMP10 past en officieel van MS is (gelekt uit Windows Media Center 2005). Werd geloof ik eerder in dit topic ook al aangehaald.

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-08 16:57

SveNRG

Onderweg

Sinds ik WMP10 installed heb, doet PowerDVD niet normaal DVD's meer draaien. Video geeft blokkerige storing. Geluid is wel goed. Met WMP10 draaien de DVD's wel als een trein. Alleen doet DTS geluid het niet :? Heb al re-installs gedaan van PowerDVD, maar hielp niks. Niks te vinden over dit onderwerp...

All that you know, is at an end

Verwijderd

Voor diegeen die de media center visualisation nog niet hadden klik :). Ziet er toch wel erg netjes uit vind ik. Ik gebruik hem naast Itunes omdat Itunes nog wel eens vaak de neiging heeft om veel dezelfde liedjes te draaien.

• strikkert
  • Laatst online: 04-08 09:43
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem, maar kon het niet zo 123 vinden hier...

In MP9 had ik altijd heel mooi de recensie van het album dat ik aan het draaien eronder staan. Als ik nu op meer info klik dan staan daar alleen toptracks van die bepaalde artiest of gewoon hele andere artiesten.

Hoe krijg ik die mooie functie van mp9 weer terug?

Verwijderd

Dit is al een wat ouder topic. Omdat ik geen ander geschikt topic kan vinden, toch maar een reactie hier.

De beste onderhuidse verbetering in WMP10 vind ik ondersteuning van rippen en encoderen naar mp3-formaat. Mijn vraag is welke mp3-encoder daarbij gebruikt wordt. Nog leuker zou zijn als je zelf de mp3-encoder kan selecteren. En dan denkt iedereen natuurlijk meteen aan de lame-encoder :).

*edit*
Blijkt dus de encoder van Fraunhofer te zijn...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2005 00:19 ]

Pagina: 1