[Win98SE+XP] Ultimate Tool dvd

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:09
ik wil een DVD maken met allerlei tooltjes/programma's aangezien ik nu pas op de 1,2 GB zit wil ik jullie om advies vragen of jullie me lijst kunnen aanscherpen?

- ServicePack 1&2 EN
- ServicePack 1 NL
- FireFox Webbrowser
- Adaware
- BlackIce
- Deamon Tools
- VMWare
- Virtual Pc
- Drivers voor me Hardware
- AnyDVD
- DCPlusPlus
- Msn + Msn Plus + Poligamy Patch
- Winamp
- Winrar
- Photoshop
- Nero
- DVD Decryptor

[ Voor 4% gewijzigd door Passievrucht op 02-09-2004 22:32 ]

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• cryhtorchild
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

cryhtorchild

TT page 888

Muziek om naar te luisteren tijdens de installatie van alle software.

Daarnaast is het wel handig om de laatste anti virus definities er bij op te zetten. Als je dan bij iemand met trage internet verbinding de pc installeert, ben je niet zo lang bezig met de av def's downloaden.

Fucking... What the fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... FUCK.

• Passievrucht
jah die heb ik altijd op me usbpen ;) download altijd voordat ik naar iemand toe ga met een pc probleem

Verwijderd

wat wil je bereiken met die DVD en waarom heb je dvd decryptor er twee keer opstaan.
blackice vervangen door een échte software firewall (is zonealarm nog steeds OK?)
gordian knot erop, voor je DVDs, en verder: wat je zélf gebruikt.
mijn ervaring is dat dit soort dvds gebakken en vergeten worden.

oh, als het om Pc problemen gaat:
Toevoegen:
ghost
partition magic
XOSL
norton utilities
alle diagnostische tools die je krijgen kan voor geheugen en netwerk
ethereal
ettercap
drivers voor alle hardware van een ander (ati nvidia en intel drivers sowieso, AC97 drivertjes, een hele bos NIC drivers, en wat drivers voor IDE controllers)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 22:31 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 22:30:
Blackice vervangen door een échte software firewall (is zonealarm nog steeds OK?)
ZoneAlarm is niet meer wat het geweest is, gewoon even een vergelijkend warenonderzoek opsnorren.

Aan de TS: DVD schiet niet op omdat in de meeste PC's nog een CD-Rom zit.

• Passievrucht
oja das waar :S die SP's zijn al 1 cd man :\ maar goed dan 2 cdtjes of 3 branden :P

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

iCeWiRe,

Op zich kan er best een discussie lopen in Software Algemeen (niet in WOS - want in WOS hebben we het over Windows :P ) over wat nou handige tooltjes zijn, maar daar zijn eigenlijk al een aantal (wat oudere) topics voor in Software Algemeen.

Als je dat bekijkt is jouw vraag eigenlijk te vaag om nu te verplaatsen naar Software Algemeen - de vraag naar leuke tooltjes is veel te open en de antwoorden die hier uit gaan kopen zijn zo ontzettend divers dat ik niet denk dat het een antwoord op jouw vraag gaat zijn :)

Ik ga dit topic dan ook sluiten - als je denkt een iets duidelijkere topic start (/vraag) te hebben kan je altijd in Software Algemeen een nieuw topic openen maar probeer dit dan toe te spitsen op een duidelijke category en geef aan wat je zelf zou willen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.