[MOBO] Moederbord dood?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• pgscheffer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-03-2025
Ik heb zonet mijn videokaart twee keer in en daarna weer uit mn PCI-sloten gehaald, en nu heb ik het vage vermoeden dat m'n moederbord nogal dood is...

Als ik de PC aanzet krijgt alles wel stroom, de harde schijven starten op, de power-ledjes beginnen te branden, maar het beeldscherm krijgt geen signaal en aan de harde schijven te horen Start windows ook niet op... Volgens mij komt de PC niet eens voorbij de BIOS...

Wat kan het zijn?

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Heb je niet iets meer specs? Extra woorden kosten echt niets extra hoor ;)

Al een AGP kaart geprobeerd?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:22

DaWaN

'r you wicked ??

If you do not change direction, you may end up where you are heading

• pgscheffer
Ik heb geen AGP-sloten, verder zijn dit de specs:

Fujitsu Siemens xS Slimline

PIII 667 Mhz

Moederbord type weet ik niet, staat waarschijnlijk op de onderkant, en het is een slimline dus daar begin ik vanavond niet meer aan :), dat het slimline is was ook de reden dat de videokaart er uit moest, ik kon namelijk niet bij m'n WLAN kaartje...

Verder weet ik er niet zoveel over te vertellen, heb al geprobeers mn BIOS te resetten, maar dat had geen effect... Zijn er dingen die ik kan uitproberen om bepaalde problemen uit te sluiten?

• pgscheffer
Ja, maar kon eerlijk gezegd niet echt iets vinden...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

pgscheffer schreef op 02 september 2004 @ 22:11:
[...]

Ja, maar kon eerlijk gezegd niet echt iets vinden...
Da's ook niet raar want je hebt klaarblijkelijk nog steeds niet opgezocht wat voor mobo in je systeem zit, wat voor voeding in je systeem hangt, of je voeding werkt met een ander mobo, of je mobo werkt met andere voeding, of een andere (PCI) videokaart soelaas biedt...

etc...etc...etc - dat komt allemaal rechtstreeks uit de troubleshooter. Begin daar eens gewoon mee, dan kom je erachter. Wij kunnen je -bij gebrek aan glazen bol- in ieder geval niet verder helpen :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.