Sharp LCD PC aansluiting vraagje

Pagina: 1
Acties:

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-02 09:02
Wil binnenkort een LCD tv kopen en na veel research gedaan lijkt de Sharp LC-26GA3E de beste optie omdat heeft een echt 16:9 (1366 x 768 pixels) is en dus niet 15:9 zoals vele LCD tvs (1280 x 768 pixels). Volgens de website van Sharp heeft het een PC aansluiting alleen blijkt het een DVI-I aansluiting te zijn. Alle PCs thuis hebben geen DVI en alleen D-sub uitgangen. Is het mogelijk om de de PCs aan te sluiten dmv een converter? en kan je PC zo'n resolutie aan?

Afbeeldingslocatie: http://www.sharp.nl/ProdImg/1779.jpg

Verwijderd

Ziet er een mooi apparaat uit.

Een convertor naar DVI zal denk ik niet bestaan (van analoog naar digitaal is niet makkelijk, om niet te zeggen onmogelijk). Je kan als je dat geld aan een LCD wil geven denk ik wel wat geld voor een VGA kaart met DVI uitgeven. Met een programma als powerstrip zou het moeten gaan. Maar vraag mij niet hoe (ik krijg het niet op 720I res gezet). Eventueel info aan de verkoper vragen.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 23:01 ]

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-02 09:02
Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 23:01:
Ziet er een mooi apparaat uit.

Een convertor naar DVI zal denk ik niet bestaan (van analoog naar digitaal is niet makkelijk, om niet te zeggen onmogelijk). Je kan als je dat geld aan een LCD wil geven denk ik wel wat geld voor een VGA kaart met DVI uitgeven. Met een programma als powerstrip zou het moeten gaan. Maar vraag mij niet hoe (ik krijg het niet op 720I res gezet). Eventueel info aan de verkoper vragen.
bedankt voor de info, want kon niet zo 1,2,3 hier info op vinden. Misschien idd een vga kaartje kopen want heb de TV want bij elektrogigant.nl staat hij te koop voor 1598 euro wat aanzienlijk goedkoper is dan andere winkels en andere merken.