Toon posts:

Ik gaa naar indonesie.. maar maak een tussenstop in singapr

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Geerde mensen op dit forum... ik gaa in de herfst vakantie ff naar indonesie :DDD (maar k ben geen indo :P ) en ik maak een tussenstop in singapuur... men vader heeft me verteld dat daar op het vliegveld alles hartstike goedkoop is (electronica) en dus ook .. of misschien computer stuff >:) .. en ik wou julie ff vraagen of dat waar is _/-\o_ .... dus bedankt bij voorbaat .

Met vriendelijke groeten

E.L.Wekker

(PS : ik heb heel erg op mijn spelling gekeeken, dus plz nie weer zoo kritisch :'( )

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif
Lees de FAQ maar eens...

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 22:10

Tachyon

pop the glock

(PS : ik heb heel erg op mijn spelling gekeeken, dus plz nie weer zoo kritisch
Je meent het.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

Topicstarter
srry...:( k vraag aleen maar iets... :'(

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-05 18:25
Op een vliegveld heb je idd tax free shopping ja. Volgens mij is hardware in Azië opzich al goedkoper dus ik zou zeggen kijk er maar eens rond en als 't echt goedkoper is koop je het gewoon. Bewaar wel alle bonnetjes goed voor de eventuele douane.

Haal je tekst volgende keer door een tekstverwerker z'n spellingscontrole dan heb je het bovenstaande gezeur niet nodig ;)

Verwijderd

Topicstarter
oke... hartelijk bedankt..maar wat denkt u ?? zou ik daar ook dingen als ddr latjes goedkooper vinden :)

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-05 11:05

Mentalist

[avdD]

ik gaa in de herfst vakantie ff naar indonesie
Mooi, dan kan je ons daarna vertellen of het waar was :P

En je kan wel íets aan je spelling doen hoor.. (zelfs de MS Word spellingscontrole bakt hier iets beters van volgens mij).

Beetje loos topic verder, niet technisch, misschien meer iets voor Stuffis Generalis of Tweakers Huiskamer.

Alleen kan je daar nog niet in denk ik. Zie de faq voor wanneer je daar wel inkan ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Mentalist op 02-09-2004 21:48 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.