Twee muizen...?

Pagina: 1
Acties:

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 16:15
Ik heb op moment twee muizen aangesloten op mijn kompjoetertje (een MS Intellimouse Explorer op de USB en een simpel merkloos tweeknops muissie op PS/2), en op moment doen ze allebei exact 't zelfde. Met twee handen browsen, wheee, wie wil dat nou niet? :P Ik dus.
Mijn doel is namelijk om die twee muisjes apart te laten werken. Kijk, in de FPS game Serious Sam zit namelijk een split-screen mode, en 't zou ERG mooi zijn als dan zowel speler 1 als speler 2 de gebruikelijke muis + toetsenbord combo kan gebruiken. Nu gaat dat nog niet echt, aangezien allebei de muizen beide spelers besturen.
Mijn vraag dus: Is er een manier om die muizen als het ware van elkaar te 'splitsen', en zo ja, hoe?

• Devil N
ff omhoog jij!

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Naar mijn weten kan dit niet omdat Windows dat niet ondersteunt. Ik weet maar van 1 spel waarbij dat kon en dat was Settlers II voor DOS. Maar goed, die ondersteuning was dus native van het spel en zat niet in het besturingssysteem ingebouwd.
Kortom, onmogelijk :).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• The_Ghost
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-01-2021

The_Ghost

To beer or not to beer........

logitech heeft ooit een mouseware voor dos gehad waar ondersteuning voor 2 muizen in zat...
maar of je daar in win iets aan gaat hebben betwijfel ik..
}:O

Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'

• Devil N
Jammerrrrr. Dan gaat dit muisje toch maar weer de kast in }:O