Toon posts:

[ST380013AS] niet helemaal goed? wie heeft deze schijf ook?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie heeft deze harde schijf ook en wilt voor mij een hdtach 3.1.0 benchmark doen? ik kan nergens iets vinden waaruit ik kan afleiden dat mijn huidige problemen aan mijn hdd ligt omdat ik niet weet hoe snel hij hoort te zijn, searchen op google levert me niets bruikbaars op.

het probleem is als volgt dat me pc hakkelt in alles (op het moment dat ie hakkelt hoor ik me schijf) . bestanden verwijderen terwijl kav aanstaat duurt 7 keer langer (al een topic over geopend en nieuwe kav opgehaald, format enz enz maar NIEMAND heeft dit probleem ook), doom3 hakkelt (maakt niet uit welk resolutie) terwijl ik in benchmark betere en hogere scores haal dan diegenen met zelfde graka als ik (ook in timedemo demo1 haal ik hogere scores, tis net of iets het niet kan bijbenen).

omdat ik p4p800 heb die een ich5r heeft, kan ik geen sata drivers installeren. als ik dan de iaar driver wil doen staat er dat geen geldige hardware is gevonden en wordt de installatie afgebroken.

ik wil dus weten wat mensen scoren die geen p4p800 bordje hebben en dus wel de sata driver moeten installeren en tevens exact dat schijfje ook hebben zodat ik weet of dat bordje me probleem is....

overigens is dit schijf gister geformatteerd. alle hotfixes van XP zitten erop, KAV up to date, laatste nieuwste INF drivers voor mobo zitten erop, alles wat ik kon updaten heb ik geupdated.... nieuwste CAT 4.8 zit erop. van kav disablen tot en met wat dan ook helpt geen ruk

klik hierop voor mijn hdtachscore
spec:
asus p4p800
p4 2,8 fsb 800
512 mb kingston 400 mhz cas3.0
hercules 9700 pro
16-10-40 cdbrandertje
1 onboard giganetwerkkaart (is disabled)
1 ethernetkaart
maxpower 350 watt
ik doe niet aan overklokken

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 20:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
hier vond ik vergelijkingsmateriaal waar ik wat mee kon: HD tune: leuk nieuw HD benchmark- en info-tooltje