Voor een project op school hebben we met een groepje een klein programmaatje gemaakt dat met vectors werkt.
Nu wilde ik voor de lol eens proberen dit programaatje naar mijn PocketPC te porten, maar nu loop ik tegen het volgende probleem aan:
In MS embedded Visual C++ 3.0 zitten geen vectors!
Nu ben ik niet voor een gat te vangen, en heb ik geprobeerd dit op te lossen door de "vectors" header van c++ 7.0 (vs.net) te kopieren. Maar dat levert weer een hele hoop dependency problemen op.
Dan maar alle headers kopieren
Hmm, nog steeds geen geluk!
Wat is nu wijsheid? Moet ik het programma ombouwen zodat het niet meer met vectors werkt?
(Vervelend, want we hebben juist een vector omdat het aantal elementen van te voren niet bekend is...)
Of is er een andere manier om vectoren in EVC binnen te smokkelen?
Of kan ik het maar beter meteen opgeven?
Alvast bedankt...
Nu wilde ik voor de lol eens proberen dit programaatje naar mijn PocketPC te porten, maar nu loop ik tegen het volgende probleem aan:
In MS embedded Visual C++ 3.0 zitten geen vectors!
Nu ben ik niet voor een gat te vangen, en heb ik geprobeerd dit op te lossen door de "vectors" header van c++ 7.0 (vs.net) te kopieren. Maar dat levert weer een hele hoop dependency problemen op.
Dan maar alle headers kopieren
Wat is nu wijsheid? Moet ik het programma ombouwen zodat het niet meer met vectors werkt?
Of is er een andere manier om vectoren in EVC binnen te smokkelen?
Of kan ik het maar beter meteen opgeven?
Alvast bedankt...