Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
gasten!

ik heb wat rondgekeken...

kunnen mensen die de iaudio m3 hebben mij vertellen hoe die afstandsbediening functioneerd en in hoeverre deze irritant voor je borst bungelt. Die afstandsbediening lijkt me ook aardig groot...
andere ervaringen zijn ook best welkom.

andere vraag:

ik kan er niet achter komen wat nu de geluidskwaliteit is van de ipod mini

alvast bedankt,

later

zuig

Verwijderd

Op de afstandsbediening zitten 2 knoppen waarmee je de menu's bedient (eentje om in een menu te navigeren en eentje om door de verschillende menu's te navigeren). Deze knoppen werken ook als play/forward/rewind als je in het afspeelvenster zit. Daarnaast zitten er nog wat knoppen zoals record/hold/mode.

De afstandsbediening is 5 x 3 cm ofzo groot schat ik - valt reuze mee.... Ik vind het juist fijner dan een display op de speler zelf. Nu doe je de speler zelf gewoon aan je riem (in het tasje dat meegeleverd wordt en de a.b maak je vast aan je jas/shirt/trui of wat je wilt.

Verwijderd

ik vond het irritant, dus heb normale lengte oordoppen gekocht, en nu is de afstandsbediening gewoon aan m'n zak vastge'clipt'

Verwijderd

Topicstarter
is deze topic niet interessant ofzo?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

is deze topic niet interessant ofzo?
nee, inderdaad.
Als je een interessant topic wilt, moet je toch een wat uitgebreidere openingspost maken, met alles wat je er zelf al over hebt gevonden en plaatjes doen het ook altijd wel goed. Zomaar wat vragen wordt niet echt op prijs gesteld en je ziet het resultaat: een niet interessant topic dat niet echt uitnodigt om erop te reageren.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.