[DIY] Adire Shiva subwoofer kast hulp gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-08 13:37
Hallo

Na veel gekut met me andere driver (xie ander topic) heb ik toch besloten om een Adire Shiva te bestellen...

aangezien ik hem in combinatie met een DT 150AMP voor een zeer leuk prijsje kunnen kopen.

maar nu het volgende..

aangezien dit een vrij high end driver is wil je er natuurlijk ook wat leuks uithalen :)

nu was mijn vraag dus of iemand nog bouwtekeningen schetsen of wat dan ook heeft van hun gemaakte kast voor de shiva

Heb gekeken naar de kasten die Adire zelf aanbeveelt... maar moet zeggen dat ik die tekeningen niet echt duidelijk vind :S

dus welke mede tweaker kan mij helpen met een ontwerp voor een mooie kast

zo iets als walter.ppk heb gemaakt lijkt me wel wat :) maar verrekte moeilijk volgens mij :)

so help me out :)

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-07 15:47
Misschien kun je in WinISD iets 'bedenken'/spelen en wat moois bedenken. Meestal zijn het toch eigenlijk gewoon vierkante gevallen met een bepaalde inhoud :)

|>

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-08 13:37
Ben nog steeds geen held met winisd :)

ik ken ook wel tegels aan de muur plakken.... maar met hulp van een vakman wordt het toch echt beter en strakker, en vooral strak en laaaag :) daar gaat het om

Verwijderd

Ik vind wel dat je zelf wat meer moeite mag doen zeg, de bedoeling van zelf een speaker bouwen is toch dat je hem zelf bouwt. Om bouwtekeningen vragen vind ik wel vrij laks. Moet iedereen die een Shiva heeft gemaakt dan maar z'n tekeningen posten die jij ook met wat inzet zelf kan maken?

Wat je wel kunt doen is de bouwer van zo'n mooie kast mailen met de vraag of hij misschien zijn tekeningen met jou wilt delen. Daarnaast is er zo ongelofelijk veel te vinden over de Shiva dat ik me niet kan voorstellen dat je niet zélf tot een mooi ontwerp kan komen.

Dit topic is gesloten.