Ik zou een klein batchfileke willen schrijven die mijn laatste gewijzigde DB2-script naar de DB2-database importeert.
Maar als ik de DB2-commando's wil uitvoeren, dan moeten deze uitgevoerd worden in db2cmd ipv de gewone cmd
Ik vind het een beetje zot om voor ieder DB2 commando een apart db2cmd-schermpje op te roepen. Maar is het niet mogelijk om gewoon de rest van het script in het nieuwe (db2cmd-venster) uit te voeren?
dit is mijn voorlopig scriptje:
Maar als ik de DB2-commando's wil uitvoeren, dan moeten deze uitgevoerd worden in db2cmd ipv de gewone cmd
Ik vind het een beetje zot om voor ieder DB2 commando een apart db2cmd-schermpje op te roepen. Maar is het niet mogelijk om gewoon de rest van het script in het nieuwe (db2cmd-venster) uit te voeren?
dit is mijn voorlopig scriptje:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| rem +*****************Begin Comment*******************+ rem |This program connects to a IBM-DB/2 database, | rem |and imports the sqlfile in the right database | rem +*****************End Comment*********************+ rem --- Connecting to DB2 database... db2cmd db2 CONNECT TO dms USER db2admin USING password rem --- Importing sql-file into database... db2cmd db2 IMPORT FROM cretabs_db2.sql rem --- ALL OPERATIONS FINISHED! pause |