[XP] Explorer (Verkenner) loopt vast*

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:55
hey mensen
ik gebruik vaak de windows verkenner en soms blijft die hangen
met name als ik dan windows verkenner open en dan staat ie in mijn documenten, dan klik ik 1 keer met mn linkermuisknop op mijn computer en dan hangt ie, als ik dan alt tab en weer terug dan wordt mn rechter scherm van dat rare bruin, standaard van windows je weet wel.
ik heb ook vaak dat als ik programma's gebruik die via windows verkenner gebruik maken van windows verkenner of iig zoiets dat ze dan vast kunnen lopen
[start->run, dbpoweramp, winamp, enzovoorts] en daardoor starten sommige programma's daardoor niet meer op omdat ze wachten op dat andere programma ofzo

en als laatste heb ik nog een probleem bij het opstarten en afsluiten. soms wil de pc niet meer afsluiten, dan blijft ie hangen nadat hij aangaf: bezig met afsluiten. en met opstarten kom ik dan niet verder dan het laadscherm, noujah da red ie nog niet eens, ik zie alleen een vaag silouet van microsoft windows xp professional die gaat faden en dan bij het 1e plaatje hangt :S

specs + drivers
amd 2800
nforce 2 mobo [asus]
2x 256mbram
gf4 ti 4800 [asus]
dvd speler en dvd speler+brander

xp pro + service pack 1 en alle updates [behalve service pack 2 update maar daar wacht ik nog ff mee, iig niet relevant]
adaware geupdate en geen noemenswaardige fouten
schoont regemaltig pc en update drivers ook

hopelijk kunnen jullie helpen
greets djm

Martinspire - PC, PS5, XSX

• thegve
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 09:06
Zonder negatief over te komen over windows ofzow, maar dit klinkt een beetje als een windows die gewoon "op" is. Na een tijdje moet je die dingen gewoon even opnieuw installeren. Je zou je geheugen nog even kunnen checken, googlen op memtest86 geloof ik.

Verwijderd

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/837124/

is al eerder behandeld, gebruik voortaan de zoekfunctie eerst ff

Verwijderd

Rotte account. Maak eens een andere account aan en kijk of je daar ook de problemen hebt. Zo niet, even je account overzetten en je oude verwijderen.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:01
Even een kleine titel fix, ik zou zeker even naar [rml][ XP] Explorer (Verkenner) loopt vast*[/rml] kijken als ik jou was. Als dit niet lukt, dan mag je hier gewoon verder gaan. Vertel ons dan wel even duidelijk wat je geprobeerd hebt, en evt. de foutmeldingen.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:55
hij werkt nu weer wel maar dat komt omdat ik de view op de oude instelling heb gezet[als win 98 dus]
hij loopt nu niet meer vast daardoor gelukkig....
anyways bedankt

alleen dat vastlopen heb ik nog wel maar da zal wel door mn pagefile komen die die elke keer met afsluiten leegt, da gaat dus weer terug

iig bedankt

Martinspire - PC, PS5, XSX

Pagina: 1