Toon posts:

[LINUX] t.net menubalk onder Netscape 4.75

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoe krijg ik ze werkend ?

TIA ;)
Taranis

Verwijderd

taranis: Hoe krijg ik ze werkend ?

Download de nightly build van Mozilla van gisteren of vandaag, te vinden op http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla/nightly/2000-12-22-09-Mtrunk/mozilla-i686-pc-linux-gnu-sea.tar.gz

Of wacht een paar dagen op Mozilla 0.7 (die een stuk beter is dan Netscape 6 en niet zo bloated).

Verwijderd

[offtopic]Mozilla is (jammer genoeg) zowieso erg bloated. Probeer konqueror of opera eens. Die zijn beide errug snel en klein (opera iets sneller dan konqueror, maar konqueror iets meer standaard compliant). En beide werken ze met qt2 waar je door middel van een hack en de X4.0.2 render extensie *supergeile* freetype2 antialiasing mee kan krijgen (hardware accelerated).

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:57

Valium

- rustig maar -

Werken ze bij jou dan niet?
Heb je java en javascript wel aan staan?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 december 2000 16:41 schreef Jaapf het volgende:
[offtopic]Mozilla is (jammer genoeg) zowieso erg bloated. Probeer konqueror of opera eens. Die zijn beide errug snel en klein (opera iets sneller dan konqueror, maar konqueror iets meer standaard compliant). En beide werken ze met qt2 waar je door middel van een hack en de X4.0.2 render extensie *supergeile* freetype2 antialiasing mee kan krijgen (hardware accelerated).
thx a lot :) :p
Opera draait echt geweldig goed en vlug. Netschaap had de spastische neiging om om de 5 min het loodje erbij neer te leggen. Maar Opera draait nu al 30 min zonder mekkeren :o
kga strax ff die lettertypes checken

THX ;)

Verwijderd

Jaapf: Mozilla is (jammer genoeg) zowieso erg bloated.

Vind het alles meevallen. 7.4MB download voor de nightly build (Win32) van gisteren op mijn laptop voor een compliant browser met Java support, SSL, HTML, XML, CSS, etc. die richting feature-complete gaat... Dan komt nog eens optimalisatie en bugfixes en kan het alleen maar leuker worden. ;)

Verwijderd

Op donderdag 28 december 2000 18:31 schreef Arien het volgende:
Jaapf: Mozilla is (jammer genoeg) zowieso erg bloated.

Vind het alles meevallen. 7.4MB download voor de nightly build (Win32) van gisteren op mijn laptop voor een compliant browser met Java support, SSL, HTML, XML, CSS, etc. die richting feature-complete gaat... Dan komt nog eens optimalisatie en bugfixes en kan het alleen maar leuker worden. ;)
De laatste nightlies zijn inderdaad vrij goed (ik check +- om de 2 dagen een nighly). Maar de XUL/HTML/CSS interface maakt het wel zwaar en onresponsief. Galeon is *wel* snel. Waar ik me verder nog aan erger bij mozilla zijn de non-standaard XUL widgets. Ik begrijp dat het qua porting enzo wel handiger is dat de widgets overal gelijk zijn, maar ik heb toch liever native widgets (van mijn toolkit).
Pagina: 1