Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PDA] simulators / winkels met uitprobeer mogelijkheden

Pagina: 1
Acties:

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
Ik ben in de markt voor een pda en heb wat lopen zoeken naar wat de juiste pda voor mij is.

1. Ik heb op de Palm source website een mooie palm simulator gevonden en daar een beetje mee kunnen spelen maar heb verder nog maar weinig andere simulatoren gevonden. Weet een van jullie wellicht of er andere pda os simulatoren zijn?

2. Zijn er winkels in regio Nijmegen waar een pda uit te proberen is. Gewoon om even het gewicht te voelen en de omvang te zien. Plaatjes en cijfertjes van sites zijn leuk maar geven toch nooit echt de 'feel' weer. Een pda in de hand hebben doet dat wel dus weet je een winkel geef een gil.

Dit topic is niet echt bedoelt als een koop advies vraag topic maar om toch aan te geven wat ik zoek en naar gekeken heb. Ik zoek iets met simpele agenda, todo lijst en mp3 speler. Optioneel zijn foto's, filmpjes kijken, wi-fi, maar dat hangt af van de impact op de prijs.
Ik heb al (online) gekeken naar de Zire72 en moet zeggen dat het een interrest apparaatje is.

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-11 14:05
elke willekeurige media markt heeft pda's om te proberen, hangen meestal tussen de laptops

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Microsoft biedt een PPC-emulator aan, maar dat is niet bepaald je van het. De simulator werkt op zich prima, maar je moet er nogal wat extra voor installeren:
- ActiveSync 3.7.1(niet zo'n probleem);
- Embedded Visual C++ 4.0;
- Embedded Visual C++ 4.0 ServicePack 3
Ik heb het bij mij thuis aan de praat gekregen met wat kunstgrepen die ik hier niet neer mag zetten, maar ik vond het nogal wat schijfruimte vreten en verder een hoop gedoe alleen om die emulator te kunnen gebruiken.

Mocht je toch interesse hebben, kijk maar eens op deze of deze.

Nomen nescio

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 21:35
mediamarkt heeft meestal een rij aan staan

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
Brabo-Joossie schreef op 03 september 2004 @ 10:32:
Microsoft biedt een PPC-emulator aan, maar dat is niet bepaald je van het. De simulator werkt op zich prima, maar je moet er nogal wat extra voor installeren:
- ActiveSync 3.7.1(niet zo'n probleem);
- Embedded Visual C++ 4.0;
- Embedded Visual C++ 4.0 ServicePack 3
Ik heb het bij mij thuis aan de praat gekregen met wat kunstgrepen die ik hier niet neer mag zetten, maar ik vond het nogal wat schijfruimte vreten en verder een hoop gedoe alleen om die emulator te kunnen gebruiken.

Mocht je toch interesse hebben, kijk maar eens op deze of deze.
Bedankt voor de info. Ja ik had al wat lopen rondsnuffelen op de ms site en het leek me veel te veel werk voor een beetje resultaat. Jammer, gelukkig hebben ze dat bij palm dus beter geregeld.

En ja ik zal gewoon maar eens naar een media markt moeten gaan zoeken.