Weet iemand wat ik moet doen?? Ik heb nl. een probleem met het opstarten van mijn Computer. Als ik bij de desktop kom dan blijft hij hangen, hij wil geen achtergrond meer laden. Ik heb twee videokaarten inzitten, een ADD-ON en een AGP. Licht het misschien daaraan?? Trouwens ADD-ON zit in een PCI slot. Wie weet wat ik moet doen? :?:?:?:?
veilige modus..
ff de uitroeptekens weg halen in je systeem configuratie.
evt. de video controllers verwijderen (software matig) en rebooten..
ff addon eruit trekken.. zorgen dattie goed draait en dan add-on ding erbij zetten ?
ff de uitroeptekens weg halen in je systeem configuratie.
evt. de video controllers verwijderen (software matig) en rebooten..
ff addon eruit trekken.. zorgen dattie goed draait en dan add-on ding erbij zetten ?
ok
er zit in: 64 Mb geheugen, 56k modempje, Voodoo2 Add-on, Intel Express 3D Graphic card, 6,4 Gb, 32x Cdrom en een Soundblaster Live! 1024.
Zo goed.
Wie kan me helpen?
er zit in: 64 Mb geheugen, 56k modempje, Voodoo2 Add-on, Intel Express 3D Graphic card, 6,4 Gb, 32x Cdrom en een Soundblaster Live! 1024.
Zo goed.
Wie kan me helpen?
Verwijderd
Oh . Zo'n Intel ding
Installeer eerst de laatste AGP driver, 169e van Asus...
Gaat het nog steeds mis, kies eerst een standaard VGA kaart, reboot...
Als ie niets mmeer te vragen heeft en heeft de VGA PCI Graphics kaart geinstallerd,
installeer dan pas de Intel drivers.
Zo zou het volgens Bartje moeten werken.
Nou jah, doet het bij een I740 met verder hetzelfde.
Installeer eerst de laatste AGP driver, 169e van Asus...
Gaat het nog steeds mis, kies eerst een standaard VGA kaart, reboot...
Als ie niets mmeer te vragen heeft en heeft de VGA PCI Graphics kaart geinstallerd,
installeer dan pas de Intel drivers.
Zo zou het volgens Bartje moeten werken.
Nou jah, doet het bij een I740 met verder hetzelfde.
Verwijderd
Nee. Je moet dus deze hebben.Op vrijdag 29 december 2000 21:08 schreef Buddyholly het volgende:
Is deze driver zeker goed voor de Ali P5a mobo??
Geintje
Ik weet het eigenlijk niet. Bij het Ali website hebben ze er twee. De 1.69 moet ook voor Win2k en ME zijn. Vreemd genoeg niet voor Win98SE. Daar hebben ze weer 1.60 staan.
Maar ik weet dat die 1.68e voor win95/98/98se is.. duss.. tsjah..
http://www.asus.com/cgi-bin/dl.asp?filename=misc/utils/aliagp68.zip
ppffffffrttttt
Pagina: 1