Toon posts:

Onboard soundptobleem , Speaker = Brom. Koptelefoon = Muziek

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb gister me coolermaster cavalier binnen gekrege en deze heeft een front audio meter en een front audio panel.
Nu had ik naar mijn weten alles goed aangesloten en kreeg ik me tog een enorme brom over me speaker setje.
Ik alles omgooien, nog steeds, alles weer terug zetten dus ook de 2 jumpers op me moederbord voor front audio panel en nog die brom.
Dus hang ik er gewoon een simpele koptelefoon aan en alles werkt goed.
Ik dus denken boxjes opgeblaze, jammer.

Nu pak ik vandaag me pa's speakers ook met stroom aansluiting en weer die brom blijkt me speakers zijn niet opgeblaze of iets het is gewoon die onboard sound poort die zo bromt bij speakers terwijl me koptelefoon gewoon muziek afspeelt.

Nu las ik al iets met aardlus via de search maar heeft het hier dus mee te maken dat er stroom doorheen gaat want hiervoor deed die het gewoon normaal.

met normale speakers zonder stroom versterker werkt die wel normaal en met stroom versterker hoor je alleen een brom geluid verder niks.

wat heb ik verkeerd gedaan?

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het lijkt me toch echt een aardlus. Probeer die speakerset eens aan te sluiten op dezelfde stroomaansluiting als je PC?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
Grrrrrene schreef op 02 september 2004 @ 14:55:
Het lijkt me toch echt een aardlus. Probeer die speakerset eens aan te sluiten op dezelfde stroomaansluiting als je PC?
Kheb nu de pc en de speakers op 1 verdeelblok gezet en nog geeft die die bromtoon en komt er verder geen geluid uit

(het is zn bromtoon die je volgens mij hoort als je je stereo op aux zet en er niks aan hangt.)

Of als je telefoon bij je tv ligt en je word gebeld

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 15:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Pffffff BLOND |:( |:( |:( |:( |:(

Gooi maar Op Slot dit is echt dom ...alsk me microfoon geluid demp is hetw eg die gaf dus het probleem sorry |:( |:(