Toon posts:

Kde menu vervormt op bizarre wijze

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn KDE3.2(op Xorg) op mijn Gentoo. Ik heb 2 verschillende gebruikers(+root enzo) op mijn systeem. Bij de ene gebruiker was het menu vervormd door onbekende redenen.

Bij de 2e was er geen probleem te herkennen maar na verloop van tijd is het menu bij gebruiker 2 ook vervormt.

Met vervormt bedoel ik dat er aan de rechterstuk van het menu een stuk mist waardoor de zwarte tekentjes(die aangeven dat er nog een uitklapbaar zijmenu is) ook niet meer in beeld zijn. Ook zit er tussen de uitklapmenu's en het hoofdmenu een ruimte(stuk wat mist).

Weet iemand hoe dit probleem ontstaat en hoe ik het op los ?

Gr. Jasper

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Dit?

http://bugs.kde.org/show_bug.cgi?id=77545

editz0r:
A workaround:

Create an application entry (or rename an existing one) with a text string which is longer than the the string "Recently Used Applications"

This makes reappear the arrows.

[ Voor 70% gewijzigd door DeMoN op 02-09-2004 14:36 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• TrJ
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-07-2025

TrJ

debian

Je kan ook "Recently Used Applications" niet tonen in je menu, dan heb jer er ook geen last meer van