Toon posts:

Mandrake 10.0 Video Kaart probleem \ Opstart probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu bezig met het installeren van Mandrake 10.0 in Virtual PC loopt allemaal goed alleen vraagt hij op gegeven moment om Cd 4 maar die heb ik niet.. denk niet dat dat een probleem moet opleveren maar verder in de installatie kan je de video kaart instellen die word niet gedetecteerd.. het gaat om een ATI Radeon 7000 als ik die niet instel verder en start mandrake op dan kom ik in zo`n dos prompt login en typ startx maar kom niet in de grafische omgeving..
Kan iemand mij helpen?

Ik heb nu eerst voor de Trio kaartje gekozen en zit nu in Linux :) maaruh heb in linux deze drivers gedownload : meuk: ATi Linux Driver 3.11.1
maar hoe installeer ik die want krijg een fout melding als ik ze installeer

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 13:37 ]

Verwijderd

Denk dat je er verstandig aan doet wat meer informatie te geven, wat voor foutmelding krijg je bijvoorbeeld en wat heb je geprobeerd te doen om het te installeren etc..

Er zijn op google genoeg howto's te vinden over hoe je je kaart moet installeren op Mandrake overigens, raar dat hij de kaart niet in een keer pakt..

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hallo AMDre, welkom hier op GoT ;) We verwachten hier op GoT en in NOS wat zelfinitatief van mensen, wat m.n. inhoud dat de startpost voldoet aan de NOS policy - updated 01/04/03 en dat je de FAQ Non-Windows Operating Systems - update: 08/04/2004 doorneemt. Ik krijg bij jou niet het gevoel dat je dat gedaan hebt dus dit topic gaat dicht. Ik nodig je uit om een goede topicstart te maken en het dan nog een keer opnieuw te proberen. Hiervoor hoef je van mij geen contact op te nemen met me.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Dit topic is gesloten.