ik heb een laptop (met XP) waar ik PCMCIA card in wil stoppen om op het wireless netwerk te komen. Met een Trust kaart en een Ciscokaart geen probleem maar ik heb eerst een Sitecom gekocht. Goed kaart erin drivers geinstalleerd en het power lampje deed. Hij vond ook het wireless netwerk alleen hij wou niet connecten !! Als ik "cmd" en dan "ipconfig" deed gaf hij steeds aan van "media ontkoppelt" terwijl de card er gewoon in zit
. Goed terug naar de winkel een Belkin card gekocht. Hé het zelfde probleem !! Weer terug, nu een Sweex card gekocht en ja hoor precies hetzelfde ge-eikel. Ik begrijp er niets van ! Alleen de Trustcard werkt maar die heb ik in een andere pc nodig. Wie kan mij helpen ?
PCMCIA Stuk?
Windows door de overvloed aan Tooltjes & Drivers over de emmer?
PCMCIA is niet stuk want als ik er die wirelesscard van Trust insteek dan doet hij.Pannenkoekkie schreef op 02 september 2004 @ 12:45:
PCMCIA Stuk?
wat bedoel je met overvloed tooltjes/drivers ??
Verwijderd
Bij die Belkin-card mag Windows je netwerk NIET beheren, dat doet de software van Belkin nl. al. Onder Verbindingen bij eigenschappen vindt je dat wel.
Verder kun je het best DHCP uitzetten een vast IP adtres toekennen.
ik heb die Belkin card niet meer. ik heb terug gebracht ik heb nu de Sweex card. Maar het probleem doet zich voor bij alledrie van de kaarten, alleen de Trust card werkt (en die krijgt een DCHP server netjes een IP adres toewezen) het geen dat mij dwars zit is het feit dat Ipconfig zegt dat het 'media ontkoppelt' isVerwijderd schreef op 02 september 2004 @ 14:29:
Bij die Belkin-card mag Windows je netwerk NIET beheren, dat doet de software van Belkin nl. al. Onder Verbindingen bij eigenschappen vindt je dat wel.![]()