MPEG-2 Splitter voor grote bestanden

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 12:47
Ik zoek een tooltje wat gegarandeerd MPEG-2 files van 100-200GB kan splitsen, en het liefst ook grote MPEG-1 files aankan. Het gaat om files van meer dan 60 uur, een aantal met erg hoge kwaliteit MPEG-2.

Heeft iemand enig idee of bijvoorbeeld TMPEGEnc dit aankan? Ulead? Of misschien een ander programma?

Ik heb Ulead tech support geprobeerd te bellen, maar de Europese afdeling is gesloten op Donderdag :/

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kun je niet proberen om een file met een standaard filesplitter op te delen en daarna te repareren om de juiste headers weer toe te voegen? Verder zou ik gokken op een tool als virtualdub; maar of dat met 100-200 Gb gegarandeerd gaat lukken kan ik je niet vertellen.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
ik zou virtual dub proberen; op de site dat je allszins bestanden groter dan 4 GB kan bewerken.

• Skyclad
  • Laatst online: 18-06 12:47
Ik dacht dat Virtualdub alleen als AVI kan opslaan? Er moet helaas ook MPEG-2 uitkomen, en het geheel moet lossless zijn.

Bij een gewone filesplitter heb je grote kans dat er op het punt waar je splitst 1 of meer frames verloren gaan, en eigenlijk mag dat ook al niet :(

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
Even die overmatige caps uit je titel gehaald :)