[OS X]Connecteren naar een FTP

Pagina: 1
Acties:

• -Klimaks-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:52
Een externe klant van ons wil connecteren naar onze FTP Server. De klant gebruikt hier voor Internet Explorer. Maar werkt allemaal niet zo vlot als op een PC, uploads werken zo goed als niet. Aangezien ik hier zelf geen Mac tot mijn beschikking heb, kan ik ook niks testen.

Nu vraag ik me af of er geen betere FTP voorziening in OS X is ingebouwd dan Internet Explorer en of hier ergens een handleiding van te vinden waarmee ik onze klant doorheen het proces kan leiden.

In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:05

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Welkom bij Helpdesk Got. Uurtarief: 200 euro. ;)

appeltje+k (in finder)
vervolgens ftp:username:password@locatie.nl

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-02 15:08

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Q schreef op 02 september 2004 @ 12:29:
Welkom bij Helpdesk Got. Uurtarief: 200 euro. ;)
Ik zie de ;) hoor, maar dat had er nou niet bij gehoeven...
Hij vraagt het toch netjes, met uitleg etcetera?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• botoo
  • Laatst online: 01:08

botoo

💀 too old to die young

Niet ingebouwd en ook niet gratis ($24.95), wel volledig werkende trialversie: Transmit, werkt intuitief zoals je op een Mac mag verwachten :), ook als je er niet zo hendig in bent.

Afbeeldingslocatie: http://www.panic.com/transmit/images/transmit-animation.gif

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Cyberduck vind ik ook een prima FTP prog, al weet ik niet hoe het met alle rechten omgaat.
Probeer daar eens wat info over te vinden :)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Hydraulik-Phunk schreef op 02 september 2004 @ 14:06:
Cyberduck vind ik ook een prima FTP prog, al weet ik niet hoe het met alle rechten omgaat.
Probeer daar eens wat info over te vinden :)
Zelf gebruik ik ook Cyberduck. De applicatie is wellicht niet zo goed als Transmit, maar wel geheel gratis en toch best gebruiksvriendelijk.

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Verwijderd

transmit all the way!! werkt super

• Q

Q

Dark Blue schreef op 02 september 2004 @ 13:07:
[...]

Ik zie de ;) hoor, maar dat had er nou niet bij gehoeven...
Hij vraagt het toch netjes, met uitleg etcetera?
Dit is googlewerk. Deze vraag is onlangs nog voorbij gekomen en met de search van dit forum was het antwoord ook gevonden...

• botoo

botoo

💀 too old to die young

offtopic:
[quote]Q schreef op 02 september 2004 @ 15:02:
Dit is googlewerk. Deze vraag is onlangs nog voorbij gekomen en met de search van dit forum was het antwoord ook gevonden...[/quote]

Ja en nee, het is idd wel te googlen, maar dan heb je nog geen ervaring uit de directe (beriekbare) omgeving.
(En de search levert vaak meer info dan je wilt als je niet goed weet wat je exact zoekt).

IMHO!
:* ;)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Q

Q

botoo schreef op 02 september 2004 @ 15:43:
offtopic:
[quote]Q schreef op 02 september 2004 @ 15:02:
Dit is googlewerk. Deze vraag is onlangs nog voorbij gekomen en met de search van dit forum was het antwoord ook gevonden...[/quote]

Ja en nee, het is idd wel te googlen, maar dan heb je nog geen ervaring uit de directe (beriekbare) omgeving.
(En de search levert vaak meer info dan je wilt als je niet goed weet wat je exact zoekt).

IMHO!
:* ;)
Ach, Komop Botoo ;), deze user heeft niet eens geprobeert te zoeken : Ik selecteer in de search dit forum en tik in FTP:

1e hit: [rml][ Mac OS X] Hele simpele FTP client[/rml]

Daar staat alles al in, waaronder appeltje+k.

• botoo

botoo

💀 too old to die young

owkee, jij wint (terecht) _/-\o_

(soms ben ik te goed van vertrouwen, maar dat komt gelukig niet zo heel vaak voor) ;)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1