In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy
Welkom bij Helpdesk Got. Uurtarief: 200 euro. 
appeltje+k (in finder)
vervolgens ftp:username:password@locatie.nl
appeltje+k (in finder)
vervolgens ftp:username:password@locatie.nl
Ik zie de
Hij vraagt het toch netjes, met uitleg etcetera?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Niet ingebouwd en ook niet gratis ($24.95), wel volledig werkende trialversie: Transmit, werkt intuitief zoals je op een Mac mag verwachten
, ook als je er niet zo hendig in bent.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Cyberduck vind ik ook een prima FTP prog, al weet ik niet hoe het met alle rechten omgaat.
Probeer daar eens wat info over te vinden
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Zelf gebruik ik ook Cyberduck. De applicatie is wellicht niet zo goed als Transmit, maar wel geheel gratis en toch best gebruiksvriendelijk.Hydraulik-Phunk schreef op 02 september 2004 @ 14:06:
Cyberduck vind ik ook een prima FTP prog, al weet ik niet hoe het met alle rechten omgaat.
Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.
Dit is googlewerk. Deze vraag is onlangs nog voorbij gekomen en met de search van dit forum was het antwoord ook gevonden...Dark Blue schreef op 02 september 2004 @ 13:07:
[...]
Ik zie dehoor, maar dat had er nou niet bij gehoeven...
Hij vraagt het toch netjes, met uitleg etcetera?
offtopic:
[quote]Q schreef op 02 september 2004 @ 15:02:
Dit is googlewerk. Deze vraag is onlangs nog voorbij gekomen en met de search van dit forum was het antwoord ook gevonden...[/quote]
Ja en nee, het is idd wel te googlen, maar dan heb je nog geen ervaring uit de directe (beriekbare) omgeving.
(En de search levert vaak meer info dan je wilt als je niet goed weet wat je exact zoekt).
Dit is googlewerk. Deze vraag is onlangs nog voorbij gekomen en met de search van dit forum was het antwoord ook gevonden...[/quote]
Ja en nee, het is idd wel te googlen, maar dan heb je nog geen ervaring uit de directe (beriekbare) omgeving.
(En de search levert vaak meer info dan je wilt als je niet goed weet wat je exact zoekt).
IMHO!
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ach, Komop Botoobotoo schreef op 02 september 2004 @ 15:43:
offtopic:
IMHO!
![]()
1e hit: [rml][ Mac OS X] Hele simpele FTP client[/rml]
Daar staat alles al in, waaronder appeltje+k.
owkee, jij wint (terecht)
(soms ben ik te goed van vertrouwen, maar dat komt gelukig niet zo heel vaak voor)
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Pagina: 1