Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:35
Ik heb nu iets moois gezien.
Bij freezinghardware.nl hebben ze een heel erg grappige gadget.

DE USB wireless securety key.

dit is een usb stick die je in je computer kunt bouwen of er gewoon in kunt steken.
en dan neem je een klein ontvangertje mee in je broek zak.
En als je 2 tot 3 meter weg bent gaat je computer automatisch in een beveiligings stand(en als je er weer in de buurt komt gaat ie er weer af natuurlijk :+ . ideaal voor lanparty's dus.

Afbeeldingslocatie: http://shop.freezinghardware.nl/productimages/1505-1492.jpg

product : http://shop.freezinghardw...?Pagina=00003&ItemID=1505

heeft er hier toevallig iemand ervaring mee. (ik wil ook zo'n ding hebbuh >:) )

[ Voor 7% gewijzigd door BurnerT op 02-09-2004 12:10 ]

Verwijderd

Dit lijkt me wel een mooie vinding voor op het werk. Veel mensen laten hun PC gewoon 'open' staan als ze van hun werkplek weggaan. Terwijl de IT boys toch adviseren hem te locken.
Wel is het weer lastig als je de key thuis laat liggen. Dat doe je 2 keer, daarna leg je de key in de lade van je bureau onder je PC.
Dit apparaat werkt dus pas goed als de users het zelf belangrijk vinden.
Toont maar weer aan dat beveiliging een lastig issue is.

Maar:zelf wil ik er wel een..
Duur isie niet (30 euro zag ik toch?)

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
CHill apparaat... Er zijn mensen die in de boot van hun laptop geen password hebben, dus dan zou je hem eruit kunnen rukken en de laptop kunnen rebooten...

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-11 10:22

samo

yo/wassup

Zuks lijkt me inderdaad handig op kantoren...
Enige nadeel: moet IT langskomen om iets op je pc te doen, denk je wel even koffie te kunnen gaan drinken....

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• BurnerT
jup maar als je nou da ding vergeet kun je er altijd met een wachtwoord weer in dus zo erg is het niet als je hem een keer vergeet.

(ik heb hier een klein broertje rondlope die nog wel us wil msnen dus daar is hij ook zeer geschikt voor >:) )

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 12:38
Zelf heb ik het setje van Sitecom getest!.. Werd opzich prima, maar de afstand is wel wat
meer dan 2-3 meter. Reken maar op 5-6 meter!

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• BurnerT
das weer minder :S

kijk als je dan ff rond loopt gaat ie steeds weer aan en uit |:(

Verwijderd

echt wel een gaaf idee! ik zit er nu ook over te denken

• BurnerT
hahhahaha

ze hebben bij freezing hardware ook een koffie mok warmhoud plaatje op usb. :9 :P

wat ze allemaal verzinne :P

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Indien die USBstick gemount MOET zijn om de PC te kunnen gebruiken is dit wel een ideaal ding om dieven enz tegen te houden.

• jostytosty1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09-2022
BurnerT schreef op 02 september 2004 @ 12:35:
hahhahaha

ze hebben bij freezing hardware ook een koffie mok warmhoud plaatje op usb. :9 :P

wat ze allemaal verzinne :P
ook een zwitsers zakmes met 128 mb usb stick 8)7

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:28

steveman

Comfortabel ten onder

Ecteinascidin schreef op 02 september 2004 @ 12:35:
Indien die USBstick gemount MOET zijn om de PC te kunnen gebruiken is dit wel een ideaal ding om dieven enz tegen te houden.
Gaattie stuk :S

Tja als alles weer werkt wanneer dat ding eruit is geropt heb je er maar een week plezier van.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-11 10:15

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Ik denk dat de werking te vergelijken is met met een USB token met certificaat. Daarmee kan je aanloggen, als je het eruit haalt, zal het werkstation uitloggen of gelocked worden.
Ik neem aan dat de gadget niet heel de GINA vervangt (heet het eigenljik nog steeds gina binnen XP?).

Ik heb ooit eens zitten experimenteren met webcam en gezichtsherkenningssoftware (SCRABBLE) van FaceIt ofzo. Je kon toen idd doormiddel van je gezicht aanloggen (moet je niet een baard in de tussen tijd laten groeien of net terug komen uit de kroeg). Daarnaast bleef de username wachtwoord optie ook nog steeds mogelijk.

Andere review: http://www.dansdata.com/pclock.htm -> maakt eerder gemaakte aannames volledig overbodig :)

[ Voor 10% gewijzigd door BlaTieBla op 02-09-2004 14:07 ]

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Dit kan ook met je SE-mobiel met BT en FMA :)
Alleen is daar de afstand 'n metertje of 10...

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Verwijderd

IK heb dat ding liggen. Het ziet er leuker uit dan het is. de review waar hierboven naar verwezen wordt dekt de lading goed. had het gebruik gemaakt van de windows functies had een betere toepassingswaarde gehad.
Pagina: 1