Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Post Edit % minder "strak"

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:15
Het gebeurt me nogal eens dat ik na het posten van een (korte) reply toch nog een typo van 1 of 2 letters zie. Als ik die dan edit (in [rml]Reptile209 in "[ Outlook] Email met attachements wordt n..."[/rml] heb ik bijvoorbeeld één streepje weggehaald en door een spatie vervangen), krijg ik meteen een edit van 6% op mijn nek. Okee, de post is kort, maar dat ene tekentje...

Kan de hoeveel-heb-je-ge-edit-teller niet kijken of er:
a) een andere user bijhoort (modjes, gevonden in een eerder Edit-topic)
b) er meer dan 3% is geedit, behalve als er minder dan 3 tekens gewijzigd zijn
voordat hij wordt gemarkeerd als geedit?

Het nadeel is natuurlijk dat iemand een post met alleen "UTS" opeens leeg kan editen zonder dat dat te zien is. Maar zo kort post ik nou ook weer niet :).
Verder is de logische vervolgvraag waarschijnlijk: als 3 tekens kan, waarom dan niet ook 5, 10 of 50, maar dat kan je geen typo's meer noemen...

Zo scherp als een voetbal!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
AFAIK wordt er gebruik gemaakt van een standaard PHP functie, dit is dus niet zo even aan te passen.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wat is er erg aan dat je er een wijzigingspercentage bij komt te staan? Als je als reden gewoon opgeeft dat je typo's eruit gehaald hebt, is er toch niets aan de hand?

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:22

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Harm schreef op 02 september 2004 @ 12:01:
Wat is er erg aan dat je er een wijzigingspercentage bij komt te staan? Als je als reden gewoon opgeeft dat je typo's eruit gehaald hebt, is er toch niets aan de hand?
En al geef ik geen reden op, ben ik nog steeds geen crimineel dat ik edit ofwel soms 8)7 ?

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:15
Harm schreef op 02 september 2004 @ 12:01:
Op zich niks, maar het staat altijd zo lelijk: een post van 5 regels met nog weer een streep en kleine lettertjes... 't is ook niet echt een drama, maar voor een typo van 2 tekens vind ik het zonde van de strakke layout. Dus vandaar ;).

Zo scherp als een voetbal!

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:25
Volgens mij kan je daar niet veel aan doen, ik had een keer gelezen dat er voor dat editpercentage de php functie similar_text werd gebruikt.

LinkedIn - Collega worden?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

* moto-moi wijst naar Evilbee
En voor zoiets gaan we echt niet moeilijker doen omdat jij het toevallig lelijk vindt, terwijl 99% van de users het misschien geeneens opvalt ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.