Na wat zoekwerk toch maar een topic geopend.
Op het moment heb ik drie afstandsbedieningen gevonden die mij wel interessant lijken.
Kameleon 6in1 Remote control

Bekende afstandsbediening, veel over te vinden en ervaringen over het algemeen erg positief.
Enige minpuntje wat ik kan vinden is het batterij gebruik.
review
Sunwave SRC-9310 universal 16-in-1 afstandbediening

specs
Weinig gebruikerservaringen over te vinden, maar lijkt me een mooi apparaatje gezien de specs.
Sunwave SRC-3810 universal 16-in-1 afstandbediening

specs
Weinig gebruikerservaringen over te vinden, maar lijkt me een mooi apparaatje gezien de specs.
Sunwave SRC-9200 universal 8-in-1 afstandbediening

specs
De prijzen liggen allemaal rond dezelfde koers. De kameleon net iets duurder en de 9200 net iets goedkoper.
Graag jullie ervaringen/aanvullingen (andere ab's?)
Eisen:
Moeten kunnen "leren".. en vrijwel alles ondersteunen
Op het moment heb ik drie afstandsbedieningen gevonden die mij wel interessant lijken.
Kameleon 6in1 Remote control

Bekende afstandsbediening, veel over te vinden en ervaringen over het algemeen erg positief.
Enige minpuntje wat ik kan vinden is het batterij gebruik.
review
Sunwave SRC-9310 universal 16-in-1 afstandbediening
specs
Sunwave SRC-3810 universal 16-in-1 afstandbediening
specs
Sunwave SRC-9200 universal 8-in-1 afstandbediening
specs
De prijzen liggen allemaal rond dezelfde koers. De kameleon net iets duurder en de 9200 net iets goedkoper.
Graag jullie ervaringen/aanvullingen (andere ab's?)
Eisen:
Moeten kunnen "leren".. en vrijwel alles ondersteunen
[ Voor 9% gewijzigd door PnD op 02-09-2004 13:20 ]